Verkeede app via link in email

  • 25 December 2023
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Thuis Veilig Online werkte bij mij niet, ze hebben een nieuw modem gestuurd, wat ik heb omgewisseld.

Ruim 24 uur gewacht en toen de app voor de pc gedownload via de link in de email, dit is de enige manier om het programma op de pc te krijgen.

Echter is de link niet van Thuis Veilig Online, maar van Overal Veilig Online en daarom krijg ik de melding dat ik geen licentie heb (kwam ik pas na een uur achter, ze lijken te veel op elkaar).

Graag zou ik de goede link krijgen, zodat ik het programma op mijn pc kan installeren en van daaruit kan besturen.

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@EaCy Ik had je graag verder geholpen om de app de laten werken. Echter zie ik dat je Thuis Veilig Online al hebt verwijderd uit je pakket. Mocht je toch openstaan om Thuis Veilig Online nogmaals te proberen, dan ben ik hier altijd om je te helpen bij de installatie! 😀

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Van harte welkom op onze Community @EaCy! 😀 

Thuis Veilig Online is alleen beschikbaar als app en te downloaden via Android en iOS. Het is dus niet mogelijk om de Thuis Veilig Online app te installeren op een PC. Dit is wel mogelijk voor Overal Veilig online. Mocht je het pakket willen wijzigen, laat mij dan weten of je hier hulp bij nodig hebt. Ik help je graag verder! 

Reputatie 1

Van harte welkom op onze Community @EaCy! 😀 

Thuis Veilig Online is alleen beschikbaar als app en te downloaden via Android en iOS. Het is dus niet mogelijk om de Thuis Veilig Online app te installeren op een PC. Dit is wel mogelijk voor Overal Veilig online. Mocht je het pakket willen wijzigen, laat mij dan weten of je hier hulp bij nodig hebt. Ik help je graag verder! 

Ik wilde het juist op de pc hebben, omdat het niet aan de praat is te krijgen op een mobiele telefoon, hoe vaak ik ook een powerflip doe, alles verwijder, opnieuw opstart en de extender loskoppel.

Zelfs als ik dit alles doe, de wifi tijdelijk een andere naam geef en alleen de telefoon waar ik daarna de software op installeer koppel aan het modem, blijf ik dezelfde melding krijgen.

Laat maar, ik hoef het al niet meer.

Reputatie 6
Badge +2

@EaCy Ik had je graag verder geholpen om de app de laten werken. Echter zie ik dat je Thuis Veilig Online al hebt verwijderd uit je pakket. Mocht je toch openstaan om Thuis Veilig Online nogmaals te proberen, dan ben ik hier altijd om je te helpen bij de installatie! 😀

Reputatie 1

Ik heb het al verwijderd, maar ik heb nog steeds 29 dagen om 'm werkend te krijgen en als dat lukt, dan kan ik het alsnog weer activeren daarna.

Dus als je een oplossing hebt, dan hoor ik het graag, maar dit is hetzelfde probleem dat ik had, voordat ik het andere modem kreeg.

Reputatie 6
Badge +2

@EaCy Ik help je graag verder!

Verwijder en installeer de app opnieuw. Het is belangrijk dat je het apparaat hebt verbonden met het Zyxel netwerk. Daarnaast kun je de Thuis Veilig Online app maar op één apparaat tegelijkertijd activeren en gebruiken, is dit bij jou het geval? Zo niet, verwijder de app dan van de overige apparaten.

Mocht je eigen wifi versterkers hebben aangesloten, zet deze dan tijdelijk uit tot dan de authenticatie is afgerond. Dit geldt ook voor VPN diensten en afgeschermde browsers. Daarnaast is het belangrijk dat het besturingssysteem up to date is. De Thuis Veilig Online app is compatible met Android 7.0 of hoger of iOS 14.0 of hoger. ​​​​​

.

Reputatie 1

Ik heb de app van allebei m'n telefoons verwijderd en beide gereboot, door ze uit te zetten, 10 seconden te wachten en ze weer aan te zetten. De router een powerflip gegeven en de wifi extender uitgezet.

De app alleen op mijn privé telefoon (android 13) gezet en rechtstreeks van de googlestore gedownload en geïnstalleerd.

En nog steeds krijg ik dezelfde melding.

En ja, ik ben verbonden met de wifi van het modem.

Reageer