Beantwoord

verrekening factuur Tweak

  • 12 December 2023
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Goedemiddag,

 

Vorige maand gebruik gemaakt van de overstapservice van Odido. Ik ben van Tweak naar Odido verhuisd. De medewerker van Odido, bij wie ik het contract heb afgesloten, gaf aan dat de resterende termijnen van het Tweak-contract (die ik reeds heb betaald), zullen worden terugbetaald. Bij wie moet ik hiervoor aankloppen? Bij Tweak of Odido? En wie geeft mij de garantie dat dit bedrag ook daadwerkelijk terugbetaald wordt.

 

Mvg Rik

icon

Beste antwoord door eric 12 December 2023, 19:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Waarom heb je de maanden bij Tweak vooruit betaald? Normaal brengen zij gewoon geen afkoopsom in rekening als je overstapt.  Dat geld vooruit betaalde geld moet je van Tweak terugkrijgen. Is rare constructie.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RikBouts 

Of heb je voor het hele jaar betaald? Antwoorden op veelgestelde vragen vind je hier :

https://www.tweak.nl/odido

Ik heb inderdaad voor het hele jaar betaald bij Tweak, tot medio 2024

Reputatie 7
Badge +14

Dan toch even met Tweak contact opnemen. Die beheren jouw geld. Odido geeft je een hoge welkomstkorting.

Hier ook in oktober voor een jaar vooruit betaald.

 

Ik heb de klantenservice van Tweak gesproken en die heeft mij verteld dat het pas na 60 dagen teruggestort werd door ene wettelijke storneringtermijn. Toen ik vertelde dat het helemaal geen incasso was dus die termijn niet relevant is werd me opeens onbeschoft verteld dat het sowieso binnen 60 dagen teruggestort werd want dat staat in de algemene voorwaarden (spoiler: dat staat nergens). Beloofd niet veel goeds in ieder geval.

Waarom heb je de maanden bij Tweak vooruit betaald? Normaal brengen zij gewoon geen afkoopsom in rekening als je overstapt.  Dat geld vooruit betaalde geld moet je van Tweak terugkrijgen. Is rare constructie.

Bij Tweak kreeg je een leuke korting als je een jaarabo nam, ik betaalde jarenlang 395 euro per jaar.

Reageer