Eind vorig jaar ben ik na jaren geabonneerd te zijn bij mijn vorige provider overgestapt naar Odido. Nu, na ongeveer 4 maanden haperende, slechte, zeer in snelheid of helemaal geen verbindingen ben ik het beu. Ik wil van mijn contract af.
En nee, ik ga niet voor de zoveelste keer mijn modem naar de fabrieksinstellingen terugzetten, of voor de zoveelste keer resetten of screenshots kopiëren. Ik wil gewoon weten wat ik moet doen om van mijn contract af te komen.
Welkom op onze Community! @Toller_Boyke
Goed dat je hier een topic over opent. Ik wil je graag verder helpen, zodat je binnenkort weer van een stabiele internetverbinding kunt genieten!
Ik ben meteen jouw modem uitgaan lezen en zie inderdaad dat de verbinding wegvalt. Ik heb daarom meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. Ik weet zeker dat het goed gaat komen!
Mocht je het abonnement toch willen opzeggen, dan kan dat zoals @eric aangeeft met een afkoopsom. Wanneer het jaarcontract om is, is het abonnement maandelijks opzegbaar.
Bekijk origineel