VPN blokkeer TVAnywhere

  • 28 February 2023
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb problemen met TVAanywhere als ik op mijn Pc met chroom wil inloggen.

Ik wordt tegen gehouden door mijn beveiliging van VPN en krijg de melding;

Je kunt deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie (632196)

Zet ik VPN tijdelijk uit dan gaat het wel, weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Sven-Odido 1 jaar geleden

Hi @cornelis1946

Het is niet mogelijk om TV-Anywhere te gebruiken met een VPN. Dit vanwege de uitzendrechten. 

 

 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @cornelis1946

Het is niet mogelijk om TV-Anywhere te gebruiken met een VPN. Dit vanwege de uitzendrechten. 

 

 

Ik in VPN instellingen bij Split tunnel -regels  "Chrome” toevoeg dan werkt TV-Anywhere wel maar ik denk dan dat alles wat ik via chroom open het niet meer beveiligd is, of ik heb het fout.  Heeft hieR iemand ervaring mee?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cornelis1946, welkom op onze Community!

 

Wanneer je Google Chrome toevoegt aan de Split Tunnel regels, betekent dit dat het dataverkeer van Google Chrome wordt toegestaan om direct via je internetverbinding te gaan, in plaats van via de VPN-tunnel. Dit kan handig zijn om bijvoorbeeld sneller te kunnen streamen of downloaden, maar het kan ook risico's met zich meebrengen.

 

Als je alleen internetverkeer van bekende en vertrouwde websites en services doorlaat via Google Chrome, is het risico op beveiligingsproblemen over het algemeen laag. Echter, als je onveilige websites bezoekt of op onveilige links klikt terwijl je Google Chrome gebruikt, dan kan je nog steeds kwetsbaar zijn voor bijvoorbeeld malware, phishing-aanvallen of andere online bedreigingen.

 

Het is belangrijk om bewust te zijn van de risico's en om goede veiligheidsmaatregelen te nemen als je Google Chrome gebruikt met de Split Tunnel regels.

Dank voor je heldere uitleg

Ga in de slag met Acces VPN

Reageer