Beantwoord

Vragen abonnement

  • 3 December 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 2

Sinds ik vrijdagavond heb aangegeven dat ik Odido na de contract datum ga verlaten zijn er 2 dingen gewijzigd wat ik zelf niet heb gedaan.

  • Viaplay is stopgezet per 01-12-2023, heb dit niet zelf gedaan. Normaal ik er ook een maand opzegtermijn. Graag meer informatie.
  • Ziggo zal mijn vast telefoonnummer per 08-03-2024 overnemen, Zie nu ineens bij onze kosten het volgende staan : afkoop 2,98 maanden contract VOIP. Dit is erg vreemd omdat ons contract loopt tot 09-03-2024 en er dus helemaal geen afkoop nodig is. Het contract bij Odiddo zal ook pas per 16-03-2024 beëindigd worden.

Zou van Odiddo graag antwoord op mijn vragen willen hebben, mijn klantnummer staat in mijn profiel vermeld. Ook is het erg vreemd dat Odido mij gisteren opbelde wegens de beëindiging van mijn contract en toe ik later weer contact had met hun ik te horen kreeg dat ik na 17-12-2023 weer terug moest bellen omdat het systeem het niet eerder kan verwerken. Mijn opzegging kan toch gewoon in het systeem worden gezet als opmerking bij mijn klantgegevens?

Hoop gauw antwoord te krijgen op mijn vragen.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 4 December 2023, 11:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Albert55, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat Viaplay en VOIP op 01-12 zijn opgezegd. Viaplay per direct en VOIP per 01-01-2024. Viaplay heb ik niet meer kunnen redden maar VOIP wel. Je hoeft dus ook geen afkoopsom meer te betalen. Wij kunnen een opzegging niet zo ver in de toekomst plaatsen. Een collega heeft ook al gevraagd om in maart opnieuw contact met ons op te nemen om de overstap in gang te zetten. Viaplay dien je opnieuw aan te vragen als je hier nog gebruik van wilt maken. 

Reputatie 2

@Tommie van Odido Waarom zijn deze wijzigingen gedaan?, heb het zelf niet geregeld.

Het moet door Odido gedaan zijn. Graag je reactie

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan niet zien wie de wijziging gedaan heeft @Albert55. Er staat namelijk “Unknown”, dus kan ik niet achterhalen wie het gedaan heeft.   

Reageer