Beantwoord

waarom is de hele middag er geen chat mogelijk?

  • 29 November 2023
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant. Omdat ik een beperkte belbundel heb en het bellen van de telefonische klantenservice al 1/3 van mijn belbundel had opgemaakt, probeer ik zo veel mogelijk via de chat te regelen.

Helaas is er de hele middag al de melding dat er geen chat is. Wat is er aan de hand? Ik krijg alleen maar de chatbot die 20x dezelfde vraag stelt en ik kan zelfs geen klacht indienen via de route.

 

icon

Beste antwoord door Kimkimkim 30 November 2023, 19:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Kimkimkim

Welkom op de Odido Community! Ik kan mij voorstellen dat je liever online communiceert, dat heeft ook mijn voorkeur. Het kan inderdaad voorkomen dat er niet altijd een collega van mij op de chat zit of dat al mijn collega’s al druk bezig zijn om mede klanten te helpen. Ik wilt je natuurlijk graag hier via de Community helpen, wat is er precies aan de hand? Let me know, dan help ik je met alle liefde verder!

Ik heb het gisterenmiddag meerdere malen geprobeerd en kreeg telkens de melding dat er niemand voor de chat was. Ik kon ook geen bericht achterlaten.

Omdat ik gisteren overging naar tv & internet, had ik daar een vraag over. Maar goed, ik heb het na veel zoeken zelf gevonden, maar had dat graag willen voorkomen.

 

Daarnaast ben ik gewoon erg teleurgesteld in de klantenservice in de paar weken sinds mijn overstap. Niet bereikbaar en als jullie wel bereikbaar zijn, volgen jullie afspraken niet op (meerdere malen).

 

De UX op jullie TV abonnement pagina is onduidelijk. Als je tv opnemen wil aanzetten, moet je niet alleen de voorwaarden selecteren, maar ook nog het woord aanklikken, zodat er een rechthoek om het woord komt te staan. Dat selecteren is geheel niet duidelijk (geen selectie vakje), waardoor je niet verder in het proces komt.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Kimkimkim, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

We willen natuurlijk dat dit zo simpel mogelijk is voor alle klanten. Zou je een screenshot kunnen aanleveren waarop dit te zien is? Dan kan ik kijken of we daar iets mee kunnen doen. Alvast bedankt! 

 

Is het al gelukt om opnemen aan te zetten? Zo niet, dan kan ik je daar ook uiteraard mee helpen. 

Reageer