Beantwoord

Waarom kan ik bij verlenging van mijn abonnement niet gebruik maken van dezelfde actie voor nieuwe klanten?

  • 26 January 2024
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Beste,

Tot twee keer toe ben ik door de helpdesk zeer teleurstellend te woord gestaan. Naar mijn mening volgen zij strikt een draaiboek zonder actief met de klant mee te denken.

Als tevreden klant vraag ik mij af waarom ik niet dezelfde aanbieding kan krijgen als nieuwe klanten. De verlengingsaanbieding lijkt nergens op. De antwoorden van de helpdesk, zoals "U zult het met dit moeten doen" en "ik kan het niet beter maken dan het is", schieten tekort en laten bij mij een zeer negatieve indruk achter.

Zouden de verantwoordelijken boven de helpdesk mij hierin tegemoet kunnen komen? Anders overweeg ik terug te keren naar Ziggo, waar ze wel aantrekkelijke aanbiedingen hebben. De helpdesk ontvangt van mij zeker een lage score!

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Cristien 26 January 2024, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Henk2015  Je wilt dus korting op korting op korting die je uiteraard ook bij Ziggo niet zal krijgen, Waar krijg je dat nog? 

Je kan je abonnement altijd opzeggen en als nieuwe klant weer aanmelden. Of al die rompslomp de moeite waard is is aan jou. 
Bij Ziggo de eerste 6 maanden 50% en daarna €71;- 🫣 heb je het verschil met nu over het jaar dan ook uitgerekend?  
 

Reputatie 7
Badge +14

Alle providers moeten in het concurrentie landschap deel diep gaan om klanten te winnen.  De kortingen in het eerste jaar zijn niet kostendekkend als je ziet wat het al kost om een glasvezel verbinding aan te leggen.

Je ziet daarom bij allemaal hetzelfde patroon. Nieuwe klanten krijgen kortingen in het eerste contract jaar. Je kunt de klantenservice beschrijven hoe je wilt, maar deze mensen zijn geen kortingmachine die als je maar lang genoeg bedeeld een nieuwe actie laat samenstellen.  Als.je van provider blijft wisselen, dan heb je de beste deal. Maar je zult daar wel de nodige moeite eb aanpassingen in gebruik (b.v. de tv) voorzover moeten hebben.  De meeste klanten begrijpen dat een bedrijf niet alleen van korting geven kan bestaan en zijn bij met wat ze hebben en hebben daar een fair prijs voor over.

Goedemiddag @Henk2015  Je wilt dus korting op korting op korting die je uiteraard ook bij Ziggo niet zal krijgen, Waar krijg je dat nog? 

Je kan je abonnement altijd opzeggen en als nieuwe klant weer aanmelden. Of al die rompslomp de moeite waard is is aan jou. 
Bij Ziggo de eerste 6 maanden 50% en daarna €71;- 🫣 heb je het verschil met nu over het jaar dan ook uitgerekend?  
 

@CrisTien Uiteraard heb ik het verschil uitgerekend. Anders had ik het niet gevraagd😉. Bij ziggo krijg ik ook een hogere snelheid. En we kunnen hier wel heen en weer reageren maar ik had liever een reactie  van de helpdesk.

@eric je hebt gelijk Eric, beter elk jaar van provider aanpassen! 
 

 

 

 

Reageer