Wanneer glasvezel van T-mobile in de Drechtsteden?

  • 11 March 2023
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 1

Delta is in de regio Drechtsteden bezig om glasvezel aan te leggen en is met een flinke pr campagne bezig mensen te overtuigen over te stappen op glasvezel… Maar bij de aanbieders staat geen T-mobile. 

Natuurlijk duidelijk dat er geen overeenkomst is gesloten met Delta, maar neem aan dat met de vrije markt T-mobile uiteindelijk toch ook glasvezel kan aanbieden in de Drechtsteden ( zelf wonend in Zwijndrecht ). 

De aanbieders van Delta zijn  allen flink duurder dan wat ik nu betaal en het glasvezeltarief van T-mobile ziet er juist aantrekkelijk uit. Aangezien ik al jaren een tevreden klant ben, heb ik weinig behoefte om meer te betalen bij een andere partij. Ik hoor ook veel slechte dingen over Delta. Ik heb geduld omdat ik nu tevreden ben met wat ik heb.

Dus komt uiteindelijk T-mobile ook met glasvezel in de Drechtsteden en zijn er dan aansluitkosten? 

eric 1 jaar geleden

Het enigste wat zeker is, is dat Delta alleen eigen merk providers,  zoals Caiway, toelaat op hun netwerk. Of ze vragen zoveel geld voor verhuren van hun lijnen dat het niet betaalbaar is voor andere merken.

T-mobile is niet ontsloten via Delta. Als je nu naar glasvezel wilt, dan moet je dus overstappen naar zo'n duurder abonnement. Of T-mobile met netbeheerder ODF ook nog een 2e glasvezel gaat aanleggen is niet te voorspellen, maar zou wel uitzonderlijk zijn. Bij 2 lijnen is er minder kans dat mensen een internet abonnement op jouw netwerk afnemen en de investering dus minder snel terugverdiend wordt.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het enigste wat zeker is, is dat Delta alleen eigen merk providers,  zoals Caiway, toelaat op hun netwerk. Of ze vragen zoveel geld voor verhuren van hun lijnen dat het niet betaalbaar is voor andere merken.

T-mobile is niet ontsloten via Delta. Als je nu naar glasvezel wilt, dan moet je dus overstappen naar zo'n duurder abonnement. Of T-mobile met netbeheerder ODF ook nog een 2e glasvezel gaat aanleggen is niet te voorspellen, maar zou wel uitzonderlijk zijn. Bij 2 lijnen is er minder kans dat mensen een internet abonnement op jouw netwerk afnemen en de investering dus minder snel terugverdiend wordt.

Maar op Google is te vinden dat juist T-mobile ook een contract heeft gesloten met de gemeente Zwijndrecht. Er valt alleen niks te lezen op de site van T-mobile wat nu de vordering zijn en wat het plan is?

 

Zie artikel: https://www.ad.nl/dordrecht/glasvezel-in-zwijndrecht-maar-wel-bij-slechts-een-internetprovider~a0995af2/

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @timo99, wat leuk dat je interesse hebt in ons Glasvezel! Ik wil het graag meteen voor je nakijken. Wil je mij in een privébericht je postcode en huisnummer sturen? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊 Groetjes, Ishana

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Heel erg bedankt voor je gegevens @timo99! Ik heb het meteen nagekeken en ik zie dat er nog geen Glasvezel van ons hier beschikbaar is en er nog geen concrete toekomstplannen zijn. Excuses hiervoor, natuurlijk bieden wij wel DSL aan op dit adres. Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is! 😊 Groetjes, Ishana

 

Reageer