wat valt er onder spoed ?

  • 16 September 2023
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

Hoi ,Wij zitten al 10 weken !!! Zonder internet en tv door een kapotte glasvezel, deze is na 6 weken eindelijk gelast door open dutch fiber ,alleen hij kreeg geen goed signaal naar de wijkcentrale, volgens deze man moest er een nieuwe kavel geschoten worden en graafwerkzaamheden plaatsvinden .... dit was de laatste persoon op locatie,hierna alleen telefonisch contact geweest van kastje naar de muur  .

Hebben al meerdere monteurs van guidion over de vloer gehad ,en deze kwamen allemaal langs zonder iets te doen ,het probleem was niet door hun te verhelpen ,maar waren door tmobile ingezet hebben al 3dgn vrik moeten nemen hiervoor,uiteondelijk voor niets .

Al meerdere malen met open dutch fiber gebeld ,deze zouden het doorzetten naar de onder aannemer en hierover terug bellen .... je raad het al ,nooit meer contact gehad. 

Zelf maar naar de onder aannemer gebeld,in dit geval volkertwessel , precies hetzelfde geluid , zetten het door en nemen contact op .... nul reqeust terug !!! .... tmobile en nu odido ook al 15 keer gecontact ... mag niet al 10 weken bla bla bla ...zet het op spoed en direct door naar de technische afdeling ....en je hoort er niets meer van .

Maandag maar weer bellen voor nieuwe vouchers.... weet nu al dat we weer minimaal 30 min kwijt zijn aan bellen .…

 

Odido wat zien jullie als spoed ?! 

Overstappen word nu ook niets daar de kabel gewoon niet goed is .

 

Jason van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Teubelien, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Sorry dat een antwoord vanuit ons zolang op zich liet wachten; we zijn overgegaan op nieuwere sub-secties en daardoor zijn enkele topics per ongeluk verkeerd gecategoriseerd. Speelt dit probleem nog of kan ik het topic voor je sluiten?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Teubelien, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Sorry dat een antwoord vanuit ons zolang op zich liet wachten; we zijn overgegaan op nieuwere sub-secties en daardoor zijn enkele topics per ongeluk verkeerd gecategoriseerd. Speelt dit probleem nog of kan ik het topic voor je sluiten?

Hoi Jason, dit probleem speelt nog steeds.

dinsdag 19 september zijn ze er achter gekomen dat alles hier in huis goed is ,maar dat er in de wijkcentrale een kabel kapot is ...die ervoor zorgd dat we nog steeds geen verbinding hebben .

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Teubelien, bedankt voor je snelle reactie. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het doorgezet is naar ODF. Ze geven aan dat ze jou niet kunnen bereiken, zou je dit nummer kunnen opbellen: 088-1633633. Hopelijk kunnen zij je meer informatie geven over de situatie en een afspraak met je inplannen!

Ik heb gisteren dit nummer gebeld en heb de situatie uitgelegd,  toen ben ik doorverbonden met volkert wissel, maar die persoon kon niet in het dossier kijken en de collega die het wel kon was al naar huis ... vandaag zou ik terug gebeld gaan worden , ik heb het gevoel dat dit niet word gedaan ,is niet de 1e keer in dit lange proces ... snap niet dat er eerst een dossier gekeken moet worden , stuur gewoon iemand naar die centrale met materiaal en begin met repareren.

 

Ja hoor ,zoals verwacht niet terug gebeld ! Nu is het weer weekend waarin er wederom niets gebeurd.. 

Wanneer je zelf weer belt en 4x doorgeschakeld word ( want een rechtstreeks nr krijg je niet ) krijg je vrolijk te horen dat ze je niet kunnen bereiken. 

Wij gaan ondertussen onze !!! 13e week !!! Zonder internet en tv diensten in. Ondanks 3uur per week bellen met alle partijen .

Belachelijk gewoon !! 

Ik raad iedereen aan om geen contract af te sluiten bij odido , of wanneer je met open dutch fiber of volkertwessel te maken heb .

Google maar eerst op problemen bij mensen en bereikbaarheid !

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Teubelien, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb dit meteen doorgegeven. Mocht je maandag nog niet zijn teruggebeld, wil ik je vragen om zelf het nummer 088-1633633 te bellen. Ik snap dat dit niet de oplossing is die je zou willen horen, maar dit zal zorgen voor een snellere afhandeling. Heel erg bedankt voor je geduld en alvast bedankt voor je moeite! Groetjes, Ishana

Reageer