Beantwoord

We hebben je apparatuur nog niet ontvangen

  • 2 April 2022
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 17 reacties

Vandaag opgezegd t-mobile thuis, en dezelfde morgen de apparatuur teruggestuurd in dezelfde doos waar het mee aan kwam. Kortom sneller kan bijna niet. Vervolgens staat er my t-mobile account apparatuur te laat ontvangen, 165 euro boet bij volgende rekening. Vervolgens om 16:46 krijg ik email met de titel apparatuur nog niet ontvangen, met een terugstuur instructie. Ik heb vanmorgen alles al teruggestuurd met mijn klantnummer op de doos, omdat er geen email bericht kwam, dus zei de betreffende medewerker, zet uw klantnummer er maar bij dat is ook goed. Geen idee hoe jullie systemen data registreert, maar dat er iets niet goed gaat is duidelijk. Kan een moderator hier naar kijken want die boete die genoemd wordt slaat nergens op uiteraard.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 2 April 2022, 15:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 1

Vandaag opgezegd t-mobile thuis, en dezelfde morgen de apparatuur teruggestuurd in dezelfde doos waar het mee aan kwam. Kortom sneller kan bijna niet. Vervolgens staat er my t-mobile account apparatuur te laat ontvangen, 165 euro boet bij volgende rekening. Vervolgens om 16:46 krijg ik email met de titel apparatuur nog niet ontvangen, met een terugstuur instructie. Ik heb vanmorgen alles al teruggestuurd met mijn klantnummer op de doos, omdat er geen email bericht kwam, dus zei de betreffende medewerker, zet uw klantnummer er maar bij dat is ook goed. Geen idee hoe jullie systemen data registreert, maar dat er iets niet goed gaat is duidelijk. Kan een moderator hier naar kijken want die boete die genoemd wordt slaat nergens op uiteraard.

En voor de duidelijkheid , vandaag opgezegd, slaat op gisteren(1 april), ik zie dat het inmiddels zaterdag is

Reputatie 1

Een en ander net besproken met medewerkster van klantenservice. Ik ga er vanuit dat het bij deze is afgehandeld.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @rvdp66 Jammer dat het mis ging, snap dat je schrok het lijkt wel aan de boete te horen of TM meedoet met de gigantische prijsverhogingen 🤫
Ze waren vast vergeten de spullen terug te boeken.

Zolang je maar even het afgifte bewijs bewaard komt alles goed.

Ik kreeg ook zo’n mail maar kon bewijzen dat de box was opgestuurd.

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rvdp66 Ik ga ervan uit dat het goed gaat komen, maar plaats hier anders even het verzendbewijs dan kunnen de moderatoren dit aan je dossier koppelen. Als het goed is krijg je bij verzending via verzendpunt een bewijs van verzending. Ik wens je een goed weekend en als we verder nog iets voor je kunnen betekenen zeg het vooral! 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @rvdp66,

Geen zorgen, als je gisteren de apparatuur hebt opgestuurd zal je absoluut geen boete van ons krijgen! Sorry dat er zo snel al een herinnering komt, dat is niet netjes van ons. Normaliter worden ze weken later verzonden en niet al na een paar dagen.

Ik vermoed dat je aan het eind van komende week, of hooguit het begin van de week erop, een bevestiging van ons zal ontvangen dat de apparatuur binnen is. 

Alvast bedankt voor het retourneren! Een beetje dubbel met het andere topic maar ook hier wens ik je graag nog een mooi weekend toe. 😉