Beantwoord

welkomskorting

  • 19 December 2023
  • 6 reacties
  • 131 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hallo,

 

Na de upgrade naar de 2Gbit is mijn welkomskorting nog steeds verdwenen.

Graag zie ik dat gecorrigeerd.

 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 20 December 2023, 13:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Hymphy, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de korting niet toegepast is. Geen zorgen, ik heb dit direct voor je hersteld. Fijne feestdagen alvast en geniet van je 2 Gbit/s snelheid! 🎅

Hey @Hymphy, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie inderdaad dat de korting niet toegepast is. Geen zorgen, ik heb dit direct voor je hersteld. Fijne feestdagen alvast en geniet van je 2 Gbit/s snelheid! 🎅

Goedenavond Tommie, ook ik ben helaas mijn welkomskorting van 10 maanden €30 (per maand) kwijtgeraakt na de 1 naar 2Gbit/s aanpassing. Zou je mij hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DoubleDQ, welkom op onze Community & Happy New Year!

Ik ben voor je gaan kijken en het is me niet gelukt om de korting zelf opnieuw actief te krijgen. Ik heb het daarom intern doorgezet. Hopelijk lukt het om de korting opnieuw toe te dienen, als dit niet lukt dan moeten we de korting in één keer gaan vergoeden. Wordt vervolgd. 

Hi @DoubleDQ, welkom op onze Community & Happy New Year!

Ik ben voor je gaan kijken en het is me niet gelukt om de korting zelf opnieuw actief te krijgen. Ik heb het daarom intern doorgezet. Hopelijk lukt het om de korting opnieuw toe te dienen, als dit niet lukt dan moeten we de korting in één keer gaan vergoeden. Wordt vervolgd. 

Hi Tommie, nog de beste wensen en bedankt voor de snelle reactie. Ik wacht het af.

Hi @DoubleDQ, welkom op onze Community & Happy New Year!

Ik ben voor je gaan kijken en het is me niet gelukt om de korting zelf opnieuw actief te krijgen. Ik heb het daarom intern doorgezet. Hopelijk lukt het om de korting opnieuw toe te dienen, als dit niet lukt dan moeten we de korting in één keer gaan vergoeden. Wordt vervolgd. 

Goede morgen Tommie, is het mogelijk om het abonnement terug te zetten naar 1Gb en dan wel weer de Welkomskorting toe passen? Heb vandaag een factuur ontvangen van €58.87 en dat maakt die 2Gb toch iets minder interessant voor mij.

De samenvatting van de factuur is ook niet echt duidelijk, in December betaalde ik €25 en nu staat er een bedrag van €64?

 

Reputatie 6
Badge +2

@DoubleDQ Geen zorgen! Je hebt sowieso recht op de welkomstkorting. Ik kan dit alleen nog niet handmatig toepassing, omdat het probleem nog niet is opgelost. Weet in ieder geval dat onze IT-afdeling druk bezig is om dit zo snel mogelijk recht te trekken! 

Nu kan ik natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken en begrijp ik heel goed dat dit misschien helemaal niet uitkomt voor jou en je niet kan wachten tot dat wij met een oplossing komen. Je kunt proberen je snelheid terug te zetten naar 1GB en dan kijk ik met alle liefde of het lukt om de tag toe te voegen. Echter durf ik dit niet de beloven dat dit lukt, omdat de korting normaliter sowieso vervalt als er een wijziging wordt gedaan in de kortingsperiode. Nu dit probleem speelt, weet ik niet of dit ook invloed heeft als ik het met terugwerkende kracht handmatig invoer. 

Zoals ik eerder aangaf, heb je sowieso recht op de korting. Je krijgt deze nog tegoed, dank je wel voor je geduld! 🙏🏽

Reageer