wifi punt opzeggen

  • 2 October 2023
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Goededag Community,

ik zou graag al voor aannemelijke tijd mijn wifi punt willen opzeggen. Echter kan dat helaas niet omdat ik nog steeds (al sinds februari) een bestelling bij jullie nog heb lopen (voorheen T-Mobile). Die bestelling is betreft mijn glasvezelaansluiting waarvan ik hoopte dat hij niet iedere maand steeds maar weer met de terugkerende wederom teleurstellende mail een maandje verder werd geschoven. Maar helaas.

Maar ook helaas, dat doordat die bestelling die nog steeds loopt, ik ondertussen niet mijn wifi punt kan opzeggen wat mij toch telkens €2,50 extra per maand bovenop mijn factuur kost. Nou heb ik uit eerdere berichten begrepen dat jullie last hebben van een heuveltje wat betreft de aanlegging van het glasvezel. Gek eigenlijk wel, want ik dacht dat dat op bepaalde punten gewoon door de grond werd geschoten en je daardoor zou zeggen dat zo’n heuveltje dan ook geen obstakel zou moeten zijn. Enfin, het lijkt mij ook niet dat zo’n heuveltje (of de daardoor zeer langdurig lopende bestelling) mij zou moeten belemmeren voor het wel of niet opzeggen van een Wifi punt. Ik zou dat dan ook zeer graag willen doen, dan wel niet met terugwerkende kracht als dat mogelijk is. Nou valt er natuurlijk wat te zeggen over waarom ik daar dan niet eerder over heb aangeklopt, maar laten we zeggen, er was een ‘heuveltje’ waardoor ik daar niet eerder aan was toegekomen. Daarnaast speelde de telkens terugkerende mail met ze zogenoemde update over jouw glasvezelaansluiting toch zeker een grote rol. Want ook al word er telkens geen belofte gedaan, je hoopt toch iedere keer dat het de volgende maand dan toch echt gaat gebeuren.

Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij je aan te leggen.
 
We verwachten rond september - oktober de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.

Maar je zult vast begrijpen dat als je keer op keer zo’n mail krijgt sinds februari, je er op een gegeven moment ook niet meer in gaat geloven. Kort samengevat; Ik zou graag mijn Wifi punt willen opzeggen omdat ik dat niet zelf kan doen omdat er nog steeds al een teleurstellend lange bestelling mij dat doet voorkomen.

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @TeleV, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik geef je hier graag wat meer duideljkheid over. Omdat je een glasvezelaanvraag hebt lopen kunnen we je abonnement niet wijzigen. Dit kan pas na dat de migratie naar glasvezel voltooid is. Wat ik wel voor je kan en ga doen, dit kan wel pas nadat de migratie voltooid is, zijn de kosten van het wifi punt voor je vergoeden. Als je straks opgeleverd bent, trek dan alsjeblieft nog een keer aan de bel. Dan kan ik het wifi punt er voor je uithalen en de kosten vanaf vandaag vergoeden. Een netwerkmigratie zorgt ervoor dat je abonnement op slot zit om het makkelijk uit te leggen. Dit zal eerst voltooid moeten worden voordat we aanpassingen kunnen maken.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @TeleV, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik geef je hier graag wat meer duideljkheid over. Omdat je een glasvezelaanvraag hebt lopen kunnen we je abonnement niet wijzigen. Dit kan pas na dat de migratie naar glasvezel voltooid is. Wat ik wel voor je kan en ga doen, dit kan wel pas nadat de migratie voltooid is, zijn de kosten van het wifi punt voor je vergoeden. Als je straks opgeleverd bent, trek dan alsjeblieft nog een keer aan de bel. Dan kan ik het wifi punt er voor je uithalen en de kosten vanaf vandaag vergoeden. Een netwerkmigratie zorgt ervoor dat je abonnement op slot zit om het makkelijk uit te leggen. Dit zal eerst voltooid moeten worden voordat we aanpassingen kunnen maken.

Dag Tommie,

dat zou fijn zijn. Nou weet ik van vorige berichten dat er niet echt of geen duidelijkheid gegeven kan worden over wat en wanneer het glasvezel aangesloten kan worden. Maar stel ik zou in de tussentijd gaan/moeten verhuizen, is het dan nog wel om te zetten/te verplaatsen naar eventueel een nieuw adres?

Zo zag ik bijvoorbeeld (postcode check met een ander adres) dat jullie wellicht daar ook binnenkort glasvezel aanbieden, maar dan via het netwerk van Delta. Mocht zoiets dan bijvoorbeeld in de tussentijd gebeuren, zou dat dan makkelijk om zetten zijn naar dat andere adres? Of valt zoiets ook onder aanpassingen en dus niet kunnen omdat het abonnement op slot zit? En mocht dat het geval zijn, moet ik dan echt wachten tot het moment tot het daadwerkelijk is aangesloten? Eventueel dus nog bij mijn oudere adres waar ik misschien op het moment van aansluiten zelf niet meer woon?

Bedankt in ieder geval voor je vorige heldere uitleg en tegemoetkoming!

Mvg

Reageer