Wifipunten retoursturen en wil dit opzeggen

  • 24 April 2024
  • 11 reacties
  • 106 Bekeken

Goedendag, Ik heb 2 wifipunten mogen ontvangen omdat ons wifi zo slecht is. Nu werken deze niet bij ons en ik wil ze retour sturen (een collega van jullie heeft via telefonisch contact dit ook al geconstateerd dus a.u.b. geen discussies hier over). Nu kan ik nergens vinden waar ik ze naar toe moet sturen. Ook wil ik voorkomen dat ik straks een rekening krijg vanwege twee wifipunten die retour zijn gegaan.
Een dorp verderop bij ons is een winkel van jullie, kan ik dat daar ook regelen?

 

Hoor graag even hoe ik dit moet oplossen.

*TIP, stuur info mee met de wifipunten hoe mensen dit moeten doen.

 

 

Waqqas 10 dagen geleden

Hallo @Giessenburg 

Als het goed is kan je de WiFi punten via je Odido account opzeggen, mocht je daarnaa geen mail ontvangen met retour instructies dan kan je ze in een doos stoppen met een briefje erin met je gegevens. Bij een DHL punt kan je dan aangeven dat dit pakketje naar Odido Retouren moet.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Giessenburg 

Als het goed is kan je de WiFi punten via je Odido account opzeggen, mocht je daarnaa geen mail ontvangen met retour instructies dan kan je ze in een doos stoppen met een briefje erin met je gegevens. Bij een DHL punt kan je dan aangeven dat dit pakketje naar Odido Retouren moet.

Ik ben al in mijn account gaan rondsnuffelen maar helaas niks gevonden over retour sturen en-/of wifipunten. Zie alleen maar aanvragen van dingen. Via de chat idem dito en bij veelgestelde vragen ook niks te vinden.

Reputatie 3

kun je ze wel opzeggen? Dan komt blijkbaar de retourmail automatisch

Mag ze een maand gratis proberen. 

Reputatie 3

dat was niet de vraag, blijkbaar als je ze niet houdt (na die maand) dan krijg je bericht hoe je ze terug kunt sturen. Lijkt me ook een logisch verhaal.

@Giessenburg 

Heb je in mijn Odido hieronder gekeken.

Daar moeten ze tussen staan.

 

Emilimeters, ik ga geen maand wachten. Troep werkt niet dus stuur ik het terug. Dat vind ik logischer.

Reputatie 3

dat snap ik, ben wel benieuwd waarom ze dan niet werken, normaal gesproken is dat de oplossing om slecht wifi bereik beter te maken.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Giessenburg  Je moet ze eerst afmelden in je account. Gelukkig werken ze bij ons perfect en is het zeker geen troep! 

Tip:  als je iets opzegt in je account krijg je alles in mail.

Hoe stuur je apparatuur terug  klik op de url⬅️


Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 
Bewaar je afgifte bewijs goed.

MVG

Goedemiddag Cristien, als iets werkt is het meestal geen troep! Bij ons wel, omdat het niet werkt en de modem ook maar half.  5 meter van de modem af is de wifi weg. Zelfs die geweldige wifipunten van jullie  pakken het niet. Dit is ook door een collega van jullie geconstateerd!. 

Reputatie 6
Badge +2

@Giessenburg Ik had je graag geholpen om de wifipunten goed te laten werken, maar ik help je uiteraard graag verder om het op te zeggen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat dit inmiddels al is gelukt. Je ontvangt een e-mail met instructies om het wifipunt terug te sturen. Wil je toch nog wat meer informatie? Neem dan eens een kijkje in dit topic, hier leggen we precies uit hoe je de apparatuur terugstuurt: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.

Reageer