Beantwoord

Worden onze problemen nog verholpen? Contract opgzeggen

  • 7 September 2021
  • 5 reacties
  • 131 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

We hebben sinds 22 juli T-mobile en het is sinds het begin niet goed. We hadden eerst problemen met internet en de hele tijd problemen met TV. Zelfs een tijd geen televisie kunnen kijken. 

Het beeld gaat regelmatig voor een seconde op zwart. Dit gebeurt op de meest onhandige momenten en soms zelfs vier of vijf keer in een kwartier. We zouden hierover teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. 

Ik moet telkens zelf contact zoeken, terwijl anders wordt beweerd. We zijn totaal niet tevreden. Vandaag ligt ook alles weer eruit. 

We zijn jarenlang klant geweest bij Telfort en later KPN. Daar was het internet altijd stabiel en deed de televisie het altijd. We zitten nu nog geen twee maanden bij T-mobile en het is nog steeds verschrikkelijk. Kunnen we onder het contract uitkomen? 

Hartelijke groet,

Modeste Tabak

icon

Beste antwoord door Boris 8 September 2021, 09:56

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tabak 

Welke mediaconverter heb je en welke lampjes branden daarop constant/knipperen of branden niet?

Is de tv box verder ook rechtstreeks op het modem aangesloten of via een powerline setje bijvoorbeeld?

Als je T-Mobile ingebreke wilt stellen dan doe je dat middels een aangetekende brief, hier een voorbeeld

Hallo Waqqas,

 

We hebben een Huawei-geval. 

Power brandt
Pon knippert 
Los is uit 
Lan is aan.

Op de modem is het internet lampje rood. Vanochtend deed het het nog.

Er is al contact geweest met de klantenservice en alle stappen zijn al bewandeld.

Groet!

Reputatie 7
Badge +15

@Tabak

Volgens de lampjes kan er geen verbinding tot stand worden gebracht met de splitter in de PoP.

Het zou hieraan kunnen liggen.

Heb je de Huawei mediaconverter ook al even van het stroom gehaald?

We hebben inmiddels alles van het stroom gehaald, opnieuw geïnstalleerd, andere kabels gebruikt etc. 
 

Maar we zijn een beetje beyond die problemen. We hebben nu anderhalve maand T-Mobile en het heeft nog geen enkele dag goed gewerkt. Dat is met name het punt. 

Ik waardeer deze hulp, hoor! Maar T-Mobile houdt zich dus niet aan het contract en we denken dat we ervan af willen. Die link uit je eerste reactie kunnen we wellicht gebruiken! Dank daarvoor. 

Reputatie 7

Hi @Tabak ,

Dank je wel voor het delen van je gevoel en ervaring met T-Mobile Thuis op de Community. Ik baal, want dit is niet de service die wij voor ogen hebben. Ik wil je daarvoor ook onze excuses aanbieden. Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest met de telefonische klantenservice om kosteloos het abonnement op te zeggen. Ik was graag eerder in de bres gesprongen om je te helpen, maar kan het besluit begrijpen. Mijn collega zal je een terugkoppeling geven wanneer dit verzoek is beoordeeld. Weet dat onze deuren altijd voor je open staan en mocht je vragen hebben, je altijd bij mij terecht kan. De Community zit voor je klaar! 

Reageer