Beantwoord

zeer slechte downloadsnelheid

  • 24 August 2023
  • 7 reacties
  • 99 Bekeken

In Roosendaal lees ik momenteel veel over slechte Internet verbinding van T-Mobile. Ik heb er zelf ook sinds een week veel last van. Upload is goed te noemen met snelheden van 800 mbps en meer. Maar download is 40 mbps en soms maar 20 mbps. 
Reset van modem (Zyxel) helpt niet.

Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door MaRinusC 26 August 2023, 12:40

Bekijk origineel

7 reacties

Ik zit ook in Roosendaal, en mijn upload is al een tijdje niet zo best (400 max), en download was tot deze week uitstekend (boven 900), maar sinds kort is het savonds steeds in één klap niks meer, zo rond een uur of 10 klapt het dicht naar maximaal 30, en latency gaat door het dak, volgens speedtest.net

 

Resetten van router en ONT doet ook niet veel. Ik kijk het nog een weekje aan, anders moet ik maar gaan bellen ofzo..

Ik kijk het dus al een week aan. Maar hoor van anderen dat T-Mobile totaal onbereikbaar is.

ik wacht einde looptijd maar af denk ik. Dan neem ik afscheid.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Ralaerds en @Sokonomi , dit is inderdaad bij ons bekend! Er komt zo een update in dit topic, want de POP is hersteld. De problemen zouden opgelost moeten zijn. Mochten jullie nog problemen opmerken in de loop van vandaag en morgen, laat dit dan weten in het verzameltopic. Dankjewel!

Hi @Ralaerds en @Sokonomi , dit is inderdaad bij ons bekend! Er komt zo een update in dit topic, want de POP is hersteld. De problemen zouden opgelost moeten zijn. Mochten jullie nog problemen opmerken in de loop van vandaag en morgen, laat dit dan weten in het verzameltopic. Dankjewel!

Niet dus, we krijgen net door dat jullie voor je beurt hebben gesproken!!!

@Ralaerds en @Sokonomi 

Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week over een  vrij groot gebied

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @MaRinusC, het zou nu opgelost moeten zijn! Ervaar je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

Hoi @MaRinusC, het zou nu opgelost moeten zijn! Ervaar je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

Dat is mij bekend. Gisteravond was alles oké. Nu hopen dat het zo blijft 🤞

Reageer