F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62733 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Hallo @HBroekman 

Kan je zorgen dat je klantnummer in je community profiel staat en kan je het verzendbewijs hier uploaden?

Klantnummer is XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Hallo, 

er staat een factuur voor t-mobile thuis klaar welke veel hoger uitvalt dan normaal. Voordat ik deze factuur betaal wil ik hem graag eerst inzien. bij het in willen zien van de factuur wordt een foutmelding weergegeven.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HBroekman 

Kan je zorgen dat je klantnummer in je community profiel staat en kan je het verzendbewijs hier uploaden?

Hallo,

 

Op 5 mei de bevestiging gekregen dat de tv box is terug gestuurd. Deze wordt toch nu in rekening gebracht

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dantuom 

Mijn je het eens proberen via een andere browser of met een andere apparaat?

Via de app zou je het ook kunnen proberen.

Ik wil de rekening wijzigen waarmee ik mijn factuur betaal. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding.

 

 

Ik wil de rekening wijzigen waarmee ik mijn factuur betaal. Maar elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding.

 

Hoi @Maurits2511, goed dat je aan de bel trekt! Heel graag helpen wij je hier verder, zou je wat meer kunnen vertellen waarmee we je kunnen helpen? Mocht je toch liever op een andere manier contact met ons willen leggen, dan vind je al onze contactopties hier: T-Mobile voor Thuis contact. Ik hoop dat we hier snel samen uit kunnen komen!

Is inmiddels gefixt!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Maurits2511, goed dat je aan de bel trekt! Heel graag helpen wij je hier verder, zou je wat meer kunnen vertellen waarmee we je kunnen helpen? Mocht je toch liever op een andere manier contact met ons willen leggen, dan vind je al onze contactopties hier: T-Mobile voor Thuis contact. Ik hoop dat we hier snel samen uit kunnen komen!

Ik wil een rekening indienen, naar welk emailadres mag dat?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @TAVL, wat leuk om je hier weer te zien!

Ik heb dit meteen voor je nagekeken, alles lijkt in orde te zijn! Ook in de My T-Mobile staan, als ik op jouw My T-Mobile kijk, de maanden februari en maart op voldaan, zie foto.

 

Jouw My T-Mobile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hopelijk is dit niet de laatste keer dat ik je voorbij zie komen. Nog een hele fijne dan en tot snel!😎

Reputatie 7
Badge +4

Hoiiiiiii,,,

Ik hier? Ja, ik hier. Moet misschien weer eens vaker mijn gezicht laten zien. ;)

Dit maal met een vraag, want mijn Thuis betalingen lijken niet goed verwerkt te worden. Uiteraard wil ik dit graag valideren, want het zou vervelend worden als het echt mis gaat. Bij het verwerken van mijn administratie zag ik dat de betalingen van februari en maart volgens de Mijn-omgeving niet gedaan zouden zijn, maarrrrrr… volgens mijn bank is het gewoon afgeschreven. Willen jullie eens kijken wat er mis gaat? Zou erg fijn zijn.

Ren ik ondertussen weer verder. ;)

TAVL

Reputatie 7
Badge +15

@tareek

Indien dit de kabel is die je woning binnenkomt dan is het misschien beter om een monteur langs te laten komen, is je contract al ingegaan?

Als je het zelf kan zou je misschien rood en blauw aan het einde kunnen aanstrippen en aansluiten in het witte aansluitdoosje dat in het installatiepalket zit.

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

 

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

Hallo, er zijn vier draden

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @tareek 

Kan je eens een foto maken van de draden? Normaal sluit je rood en blauw aan in het vierkante doosje dat bij het installatiepalket zit en dan kan je de DSL kabel in dat doosje pluggen.

Een alternatief is ook oranje en wit aansluiten in het vierkante doosje.

Ik heb thuis een internetabonnement gekocht, maar ik krijg de draden niet op het toestel aangesloten

Beste @Tommie Excuses, ik was een aantal dagen niet aanwezig. Ik vind het echt heel tof dat je dit heb kunnen regelen. Stemt mij zeer tevreden! Kortom een dikke pluim voor jou! Miscommunicatie kan zo en dan gebeuren. Dat is het leven. Niet alles kan zo gaan als men denkt. Heel erg bedankt!

The MemeMaster.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheMemeMaster, ik ben nog eens voor je gaan kijken. Echter kon ik hier alleen de doorverbinding terug zien. Normaliter is deze korting alleen voor nieuwe klanten. Uit coulance door miscommunicatie heb ik de korting als nog vergoed. Deze is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een fijne dag! 

Beste @Tommie 

Dank u wel voor de feedback. Ik heb mijn bevestigingsmail nog even bekeken. Enigste wat ik u kan melden is dat de mail is ontvangen op: 8-10-2022 13.55. Wellicht dat u aan de hand daarvan kan zien wie er aan het werk was. Tevens is het wellicht mogelijk in de ‘archieven' op te zoeken op telefoonnummers? Dan kunt u wellicht zien welke werknemer gebeld is door dit telefoonnummer. Er is gebeld met het nummer van mijn ouders, ivm mijn auditieve beperking. Als laatste is het misschien mogelijk om tot een compromis te komen?

Ik hoor het graag weer van u.

Mvg,
TheMemeMaster

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheMemeMaster,  ik heb een terugkoppeling gehad. De collega waar je toen mee gesproken hebt, vertelde mij dat er op dat moment een storing was en geen inzage had in het klantvoordeel. Zij heeft de korting niet toegewezen. Ik kan daarover ook niks vinden. Kan je nog achterhalen wie de korting heeft toegewezen? Anders kan ik niet veel aan de huidige situatie veranderen. Hoor graag van je terug.

@Tommie Top! Ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheMemeMaster, ik heb het transcript opgezocht en gevonden. Ik heb dit nagevraagd bij de collega waar je mee gesproken hebt. Ik wacht haar antwoord af. Hopelijk kan zij meer duidelijkheid bieden over de gemaakte afspraak.   

@Tommie Goedendag, deze afspraak is zeker telefonisch gemaakt. Had het wellicht beter via de email kunnen doen, dan had ik beter bewijs. Echter viel mij het toen vóór de overzetting op dat de korting niet werd aangegeven dit heb ik dus toentertijd ook gemeld. Er is mij aangegeven dat er een fout in het systeem was geslopen en dat de kortingen tijdelijk niet in te zien waren. Dat had ik dus geaccepteerd, want fouten kunnen gebeuren. Een maand later heb ik het nogmaals gemeld, en vertelde men hetzelfde. Kan gebeuren. Toen ben ik er voor een laatste keer achter aan gegaan. Telefonisch. Er is mij toen verteld om een formulier in te vullen vanwege mijn auditieve beperking dit heb ik dus ook gedaan, maar sinds November/December niks meer van gehoord, dus ik probeer het nog een keer. Tevens heb ik nog een transcript van begin november met één van uw collega’s opgeslagen. Deze heb ik nog steeds.


Mvg,
TheMemeMaster

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TheMemeMaster, ik ben gelijk voor je gaan kijken. Ik kan alleen niks terug vinden over deze afspraak. Het lijkt mij ook sterk dat deze afspraak gemaakt is. Bij een netwerkmigratie wordt er namelijk geen extra korting gegeven. Alleen bij nieuwe klanten. Je zou eventueel de afdeling kunnen bellen waar je deze afspraak gemaakt hebt. Ik zie namelijk nergens in mijn sysyteem iets staan over de afspraak.

Reageer