F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62730 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Goedemorgen T-Mobile,
Vanaf eind januari ben ik klant bij jullie en ik zou profiteren van T-Mobile Mobiel + Thuis Voordeel. Net voor mijn abonnement in zou gaan, hebben jullie deze korting stopgezet. Er bleek iets mis te gaan met de koppeling van mijn adres. Veel telefoontjes, mailtjes en chatberichten later zou het toch geregeld worden. Het te veel betaalde bedrag in februari (ruim 40 euro) zou gecrediteerd worden op de factuur van maart. Dit is helaas weer niet gebeurd. Waar gaat het allemaal mis? Ik ben hier al mee bezig sinds eind januari en ik ben er langzamerhand klaar mee. Ik hoop dat het nu toch echt snel opgelost wordt.
Reputatie 7
Hi Camiltje!

Geen zorgen! Dit geld krijg je sowieso terug. Er is gebleken dat door een storing in ons systeem dit bedrag per ongeluk in rekening is gebracht bij je, excuses daarvoor. Je hebt recht op de korting en deze krijg je uiteraard ook van ons. De activatiekosten brengen we in mindering op je factuur in maart, is nu bekend. Ik beloof het je, dat je dit geld in maart terugkrijgt!
Goedemiddag. Ik zou graag willen weten of de credit voor mijn 30 euro te hoge factuur van T-mobile thuis al geregeld is..... eerder wil ik die factuur eigenlijk niet betalen. Het is nu bijna 4 weken na mijn eerste telefoontje, en hoor telkens hetzelfde verhaal. Ik hoor het graag!
Reputatie 7
Hi M.Walet, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met meer informatie, als je nog vragen hebt laat het dan zeker weten!
Ik heb helaas geen email ontvangen voor mijn openstaande betalingen. Hoe moet ik dit oplossen?
Reputatie 7
Hoi jarnod!

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met informatie. Mocht het niet lukken, laat het me weten!
heb de email met ideal link niet ontvangen, kan deze opnieuw gestuurd worden

Reageer