Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Toon eerste reactie

718 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ERIK NIEUW op dit moment zijn ze er nog druk mee bezig! Hoe lang dit zal duren kan ik nog niet zeggen. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.

Reputatie 1

Hoi,

ik probeer in te loggen bij T-Mobile thuis omdat het internet al een paar uur niet werkt, maar het abonnement is gekoppeld aan het e-mailadres en de geboortedatum van mijn inmiddels overleden echtgenoot, dus ik kan helemaal niets zien over het abonnement en niet bekijken of er een storing is of wat dan ook. Ik kan dit zelf niet veranderen omdat ik niet op zijn mail kan. Kan iemand dit misschien voor mij veranderen, door het te koppelen aan mijn mail en geboortedatum? 

Gr. Didi 

Reputatie 1

Hallo Tommy,

 

Ik heb inmiddels tmobile thuis toe kunnen voegen aan mijn bestaande account. Fijn dat dit gefikst is! Had wel graag een berichtje vanuit jullie gehad. Beetje terugkoppeling vinden klanten altijd fijn.

Gr. Erik

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Didi54, allereerst gecondoleerd met je verlies, ik wil je heel veel sterkte toewensen. Wij hebben hiervoor een speciaal proces opgezet waarmee je het abonnement kan opzeggen of overnemen. Deze vind je hier: overlijden doorgeven.

Reputatie 2

Goedendag,

Ik heb problemen met mijn T-mobile thuis in de my t-mobile omgeving. Hierin vind ik alleen maar mijn mobiele abonnement terug. Het toevoegen lukt niet en de klantenservice heb ik ook al is gebeld en die zouden een ander team er naar laten kijken, maar tot op heden is dat nog niet gelukt. 

Ik kan nu bijvoorbeeld mijn facturen niet zien noch de pincode voor de tv-box wat erg vervelend is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dylandr, ik help je hier graag mee!

 Als je inlogt op My T-Mobile en vervolgens op “ik heb nog een abonnement” klikt, je gegevens invult. Welke foutmelding krijg je dan? 

Reputatie 2

Hi @Dylandr, ik help je hier graag mee!

 Als je inlogt op My T-Mobile en vervolgens op “ik heb nog een abonnement” klikt, je gegevens invult. Welke foutmelding krijg je dan? 

Beste Tommie,

Ik krijg de volgende foutmelding: 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Reputatie 7
Badge +9

@Dylandr bedankt voor je snelle reactie.

Deze foutmelding is bij ons bekend. Op dit moment werken we er hard aan om deze foutmelding zo snel mogelijk op te lossen. Het is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren. Excuses voor het ongemak.

Ik kom sinds vandaag niet meer in mijn TV. Ik heb het klantnummer en pincode nodig. Bij inloggen op My T-Mobile zie ik alleen mijn mobiele abonnement. De rest is niet terug te vinden. Heb mijn wachtwoord al een keer gereset, maar zonder resultaat.

Wat kan ik nu het beste doen?

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RickvdW, ik zie dat jouw account nog gemigreerd moet worden naar de nieuwe inlogomgeving. Geen zorgen, we sturen je hiervoor snel de instructies. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de TV informatie zodat je vooruit kunt! 😄

Hi @RickvdW, ik zie dat jouw account nog gemigreerd moet worden naar de nieuwe inlogomgeving. Geen zorgen, we sturen je hiervoor snel de instructies. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de TV informatie zodat je vooruit kunt! 😄

Hallo ik heb hetzelfde probleem zou je mij ook kennen helpen

Reputatie 7
Badge +5

Hi @streetdancer, ik wil je zeker helpen maar ik zie dat inmiddels ook contact hebt via Twitter. Om dubbel werk te voorkomen houden we het gesprek via Twitter gaande. Zou je in het vervolg via één kanaal contact op willen nemen? Zo voorkomen we fouten of het langs elkaar heen werken. Super bedankt, je hoort via Twitter snel van ons!

(dit bericht opnieuw geplaats in een topic dat beter aansluit bij mijn probleem, ik weet niet hoe ik een bericht kan deleten)

Hallo

De monteur komt maandag voor mijn internet aansluiting aan te sluiten.

Mijn vraag is, ik kan inloggen op my T Mobile maar als ik mijn gegevens wil invoeren zegt hij dat alle gegevens onbekend zijn.

Wie kan mij hierbij helpen?

Tevens heb ik telefonisch de wifiversterkers besteld. Deze zou ik deze week krijgen maar heb nog steeds niks ontvangen.

Met vriendelijke groet, 

Roger

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roger007, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat je abonnement nog niet gekoppeld is, echter gaat er iets meer mis dan alleen de My T-Mobile. Je huidige bestelling loopt niet door omdat de hardware van je vorige bestelling nog niet door ons ontvangen is. Daarom kunnen we de bestelling niet door laten lopen. De hardware dient eerst teruggestuurd te worden, zodra dit bij ons is aangekomen kunnen wij je huidige bestelling door laten lopen!

Beste Tom

We zitten al 10 dagen zonder internet.

Een medewerker van t mobile had mij telefonisch toegezegd dat ik op 30 Juni een afspraak zou krijgen met een monteur omdat mijn Ziggo abonnement op 31 Juni zou aflopen.Dat bleek opeens niet te kunnen.

Vanaf 30 Juni zou ik pas een afspraak met een monteur kunnen maken voor een afspraak werd mij verteld door een medewerker.

Hier heb ik de bevestiging van en dat heb ik ook gedaan, deze zal dan dus morgen op 10 juli ook komen. Dus 10 dagen zonder internet.

Ik heb met iemand van jullie gesproken dat ik mijn oude pakket gewoon kan houden en dat hij het nieuwe pakket geannuleerd heeft. Als ik toch nog een nieuw pakket toegezonden zou krijgen dan zou ik dat weer mee retour kunnen geven. Dan ga ik er toch vanuit dat het geregeld is.

Omdat er zoveel mis is gelopen in de afgelopen tijd was ik bang dat ik het nieuwe pakket niet zou krijgen en dadelijk de monteur voor de deur staat en er geen installatie pakket is waardoor mijn internet nog meer vertraging oploopt.

Morgen staat namelijk de monteur op de stoep.

De afgelopen tijd heb ik in totaal al 3 uur met t mobile gebeld en is als ik het goed begrijp nog steeds niks geregeld.

Ik weet echt niet meer wat te doen nu.

Ik heb een eigen bedrijf en kan echt niet meer langer zonder internet.

Morgen zal mijn pakket aangesloten worden op hoop van zegen dan.

 Als ik WiFi versterkers bestel en ze zeggen deze worden deze week geleverd, dan mag ik er toch vanuit gaan dat dat ook zo is.

Vrijdag zou ik ook nog terug gebeld worden voor 17.00 uur dit is helaas ook niet gebeurd.

Dus ik denk probeer het maar op deze manier.

Ik wil eigenlijk iemand spreken die alles van tot en met z oplost maar heb er nog weinig vertrouwen in.

Op my t mobile inloggen lukt maar er zijn geen gegevens bekend.

Trouwens dit is nog niet alles wat er fout gelopen is!!!!!!

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Roger007, bedankt voor je snelle reactie.

Het is inderdaad misgegaan bij de desbetreffende persoon die verteld heeft dat het oude pakket kon blijven staan. Bij een nieuwe order mag dit nooit gebeuren. Ons systeem loopt dan niet goed door, zoals nu bij jou. Ik zag dat de monteur onderweg is, kan je mij een terugkoppeling geven na het bezoek? Ik ben namelijk erg benieuwd wat er gezegd wordt.

 

Normaliter als je een wifipunt besteld, komt deze ook binnen een week aan. Omdat je bestelling blijft hangen, kunnen er helemaal geen orders doorlopen en staat je abonnement volledig vast. 

Ik heb per ongeluk de authenticator entry voor T-Mobilethuis verwijderd. Nu moet ik na mijn ww de 6 cijferige code invullen, maar heb nu geen generator meer.
Hoe herstel ik dat?
Ik heb destijds ook geen backup codes ontvangen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Guitoray, dat is natuurlijk niet zo handig!

Kan je de authenticator opnieuw downloaden? Als het goed is moet dit normaliter weer werken. Zo niet, kun je dan via deze link: https://www.t-mobile.nl/my/tweestapsverificatie proberen om het naar SMS om te zetten?

 

Dit kan ik eventueel voor je doen, echter vind ik geen abonnement op dit e-mailadres of klantnummer. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Ik wil je dan vragen om je telefoon bij de hand te houden, je zult dan een code ontvangen en deze is maar 10 minuten geldig om in te voeren.

Reputatie 1

Goedenavond, ik heb hetzelfde probleem als bovenstaande. 

Kom niet meer in My T mobile omdat er een 6 cijferige autheticator code gevraagd wordt. 

Maar ik heb zover ik weet nooit een authenticatie voor My T mobile ingesteld.

Nu heb een nieuw account gemaakt maar daar kom ik niet verder mee, omdat ik dan de melding krijg dat er (logisch) al een account actief is.

Kunnen jullie me hier mee helpen?

 

M.v.g Jaap 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jaap87, ik help je hier graag mee!

Dat is inderdaad niet zo handig, maar geen zorgen. Ik zag ook direct dat je oude abonnement nog gelinkt staat aan je My T-Mobile, deze heb ik meteen verwijderd. Om je te helpen met de tweestapsverificatie heb ik een paar minuten van je tijd nodig, wil je mij een privébericht sturen als je een paar minuten gelijk op mij kan reageren? Ik stuur je namelijk dan een code per SMS, deze code heb ik nodig om de tweestapsverificatie om te zetten naar SMS. Dan moet je weer kunnen inloggen en je nieuwe abonnement kunnen koppelen. Ik zie graag je privébericht tegemoet, dan help ik je meteen!

Ook ik kan niet mijn thuis abonnement koppelen en heb alles uit dit forum al geprobeerd. Kan iemand checken waarom het niet lukt/helpen?

Melding: 

Onbekend adres

Het opgegeven adres komt helaas niet voor in onze systemen. Controleer je gegevens en probeer het nog eens.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @gtoewater, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar je abonnement staat al gekoppeld aan dit e-mail adres ***w@live.nl. Als je met dit e-mailadres inlogt dan kom je bij je Thuis Abonnement!

Het is voor ons niet mogelijk om in te loggen op T-Mobile Thuis, iedere keer als ik probeer in te loggen met nieuw email adres en nieuw wachtwoord springt hij automatisch naar mijn zakelijk mobile account.

Hoe kan dit opgelost worden

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Philomena, slim dat je hier aan de bel trekt, ik help je graag verder! Op dit moment kan je met één email adres óf een particulier account hebben, óf een zakelijk account. Omdat het email adres waarmee je ook op de Community inlog nu is gekoppeld aan een zakelijk mobiel abonnement kan je dit email adres niet gebruiken voor een particulier abonnement. Daarom raad ik je aan om een particulier account aan te maken met een ander email adres. Dat kan hier: My T-Mobile account aanmaken.

Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan raad ik je aan om mij jouw andere email adres toe te sturen via een privébericht.

Hoe dan ook heb je snel ongelimiteerd toegang tot je account! 😃

Reageer