Beantwoord

1000 Mbit/s beschikbaar



Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 3

Het is toch wel bedroevend dat voor 1 patchkabel ik oorspronkelijk zou moeten wachten tot 12 augustus op guidion.
Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik het bij gods gratie voor elkaar gekregen dat het nu 7 augustus wordt…

Hij is langer bezig met de werkbon in te vullen dan dat hij bezig is.

Hellaas @Jason  was het een beetje synisch met een gemeende ondertoon, waarom denk je,

Als je dagelijks dat werk doet zorg je zelf voor een voorraadje, degene die toen bij mij is geweest was een top monteur, waarom, die had een vak vol spullen van hemzelf bij zich, alle voorkomende zaken had die, hij heeft bij mij een mooie kap met patch kabel gemonteerd ipv de cheap TM oplossing een koppelblokje met losse kabel, zo zou ik het ook doen, hij vroeg ook of die de kap die er af kwam mocht meenemen om er weer een nieuwe van te maken zodat zijn voorraad niet opraakte, prima zoals het hoort en ik het zelf ook zou willen doen.

Een cheap kabeltje van nog geen 5 euro bij je hebben lijkt op naar de tandarts gaan en je gebit thuis laten liggen, begrijp me niet verkeerd maar dan ben of een prutser of niet serieus met je vak bezig.

En bij Guidion zitten heel veel goede monteurs, maar zoals overal niet iedereen kan dat evenaren en zitten er altijd wat mindere helden bij.

Reputatie 3

Hallo @Arrow87 

Alvast goed om te weten, je start geen nieuwe abonnement dus je huidige abonnement blijft lopen, de omzetting kan tot 4 weken duren en op de dag van overzetting kan je maximaal een paar uur zonder internet zitten of misschien zelfs niet.


Het klonk al te mooi om waar te zijn 😉 men heeft verzuimd de juiste kabel mee te leveren. De Guidion monteur heeft ze standaard schijnbaar niet op zak. Hebben ze wel om gevraagd maar T-Mobile vond dit niet nodig? Nu is het wachten totdat het juiste kabeltje arriveert. Ondertussen doet de oude converter niets meer. Dus het wordt een aantal dagen wachten voordat internet weer up & running is….😓

Reputatie 7
Badge +15

@Arrow87 

Dat gaat wel vaker fout heb ik gehoord.

Reputatie 3

@TAVL 

bedankt voor je uitgebreide antwoord!

Ik wacht dan wel even op een moderator ;)

@BeMu Waar kan ik solliciteren, ik wil een een paar keer per jaar naar India om “Op het matje” te komen.

Wel reiskosten rekening baas.:hugging:

Reageer