1gb glasvezel haalt dl niet

  • 13 September 2023
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een 1gb glasvezel van voorheen t mobile. Tot voor kort was de snelheid zeer acceptabel,  meestal zo rond de 600+mbit down en 800+ up tijdens piek, maar sinds een kleine 2 weken mag ik blij zijn als 300 haal. Als ik dan een derde van de snelheid krijg, mag dan ook maar voor een derde betalen? Ik begrijp dat volle snelheid down in de praktijk niet haalbaar is, maar dit is wel erg beneden de maat

Ben benieuwd of anderen dezelfde ervaring hebben met geknepen internet sinds de overstap naar Odido, vooral omdat deze vorm voor het " OUDE " bedrag niet meer aanbieden (is 6 euro duurder oid)

 

Ookla speedtest (app, niet via browser) win 10 64bit direct op modem bedraad

 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Ivb, welkom op onze Community!

We zijn direct voor je gaan kijken en wat ons opviel is dat je nog een Huawei modem in bezit hebt. We hebben je daarom direct een Zyxel T-50 opgestuurd. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je weer stabiel internet hebt! Kan je ons een terugkoppeling geven na de installatie? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ivb, welkom op onze Community!

We zijn direct voor je gaan kijken en wat ons opviel is dat je nog een Huawei modem in bezit hebt. We hebben je daarom direct een Zyxel T-50 opgestuurd. Dit zou ervoor moeten zorgen dat je weer stabiel internet hebt! Kan je ons een terugkoppeling geven na de installatie? 

Top! Ik ga er mee aan de slag en last het even weten. 

Reageer