24 uur geen internet, na expliciet vragen dubbel te checken los van storing

  • 22 February 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Hoi.

 

Wij hebben nu al ruim 24 uur geen internet.

Gister heb ik dit topic aangemaakt: 

Het PON lampje knippert, ook na 25 keer resetten, dus dat kunt u achterwegen laten.

 

Hier heb ik vanmorgen nog aangegeven dat mijn problemen al voor vanmorgen aanwezig waren.

Destalniettemin werd ook mijn post met de meest generieke copy/paste gesloten onder de noemer storing.

 

Ik zou hier graag met gehaaste spoed de focus op krijgen, ik werk immers vanuit huis en internet is enorm van belang in mijn beroep.

 

Daarnaast wil ik ook uiten dat ik het best wel bijzonder vind dat zo iets zo lang op zich laat wachten, mijn telefoontje gisteravond met de klantenservice werd mij verteld dat dit bij de wijkcentrale lag en dat daar iemand op af zou gaan. Ik heb een klein beetje het idee dat ik hier in de maling genomen ben.

Wij zijn al jaren klant bij T-mobile en dit stelt mij enorm teleur. 

Ik zie graag een spoedig een oplossing.

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Str00pwafel, ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent! Ik kijk graag met je mee, ik kan alleen geen abonnement bij ons vinden met dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Talk soon!

Hey Tommie,

 

Er is na telefonisch contact een monteur langs gestuurd.

Er was in de wijkcentrale iets verkeerd aangesloten waardoor ik en vier andere klanten offline waren.

 

Het is opgelost.

Reageer