27-2-2024 Storing Haarlem postcode 2013 sinds 3 dagen

  • 29 February 2024
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Hallo,

Drie dagen geleden viel glasvezel Internet en TV uit. Melding gemaakt via de telefoon. Er zou binnen drie dagen een reactie komen. Storing zou in de wijkkast zijn.

We zijn drie dagen verder, geen reactie. Geen Internet, geen TV.

Hopeloos zo, thuiswerken onmogelijk, geen communicatie van Odido.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @MrWr1TeR, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag zo snel mogelijk weer helemaal verbonden zijn met de buitenwereld! Ik dook je dossier in en ik was blij om te zien dat je na contact met een collega van mij inmiddels een afspraak met Guidion hebt staan.

Ik weet zeker dat de monteur van Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar hun bezoek!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MrWr1TeR, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag zo snel mogelijk weer helemaal verbonden zijn met de buitenwereld! Ik dook je dossier in en ik was blij om te zien dat je na contact met een collega van mij inmiddels een afspraak met Guidion hebt staan.

Ik weet zeker dat de monteur van Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar hun bezoek!

Hallo @Cal van Odido 
Monteur van Guidion kon niet veel betekenen want probleem was niet bij mij in huis maar in de wijkkast, daar kon hij niet in. Wij zijn nu een week zonder Internet en TV en nog geen stap verder.
 

Probleem was aan de telefoon al in de wijkkast gesignaleerd, snap dus niet dat daar nog niemand voor is geweest

Reputatie 5
Badge +4

Hi @MrWr1TeR, ik zie dat de monteur zijn bevindingen gelijk naar ons heeft doorgezet en hier een ticket voor is aangemaakt bij onze technische dienst, we zijn hier dus mee bezig voor je!  Zij zullen dit verder oppakken en de netwerkbeheerder aansturen. Zodra hier een update over is, wordt je hier gelijk van op de hoogte gehouden. 

Reageer