Beantwoord

4 dagen geen internet, wel wifi verbinding. (rood wereldbolletje)

  • 2 January 2024
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Beste, 

Ik zie meer van dit soort berichten langskomen maar geen duidelijke oorzaak of oplossing. Wie kan mij helpen?

Ik heb sinds 4 dagen geen internet meer via mijn Zyxel T54 modem. Plots uit het niets.

Alles natuurlijk opnieuw opgestart, zelf gereset (modem, router, glasvezelkastje) maar steeds hetzelfde resultaat, namelijk verbonden met de wifi maar zonder internet.

Wat is hier aan te doen?

icon

Beste antwoord door Kasper37 3 January 2024, 14:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Kasper37  Dat is niet zo mooi! Ik kan het niet oplossen.

Wat ik wel kan doen is je een gratis code geven mits je gebruik maakt van Odido mobiel of Ben?

Hiermee kun je een hotspot maken en verbinden met andere apparaten, zodat je toch online bent! Laat je mij weten via DM of je hier interesse in hebt? 


Het is aan de moderators om je verder te helpen met de storing.
Met vriendelijke groet, 

Cristien 

Reputatie 7
Badge +14

@Kasper37  Jammer dat je niets met een code kan! Zet vast je Klantennummer in je forum account (privé deel) zodat de moderators je sneller kunnen vinden.

Een  Thuis klantnummer is (bijvoorbeeld) ABC12345! 
 

Bedankt voor de genomen moeite Cristien. Ik heb mijn klantnummer als het goed is al in mijn account staan.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Kasper37, dank voor dit topic! Ik wil hier meteen iets aan doen. Ik heb je verbinding onder de loep genomen en zie dat er momenteel geen verbinding binnenkomt. Ik heb daarom direct wat vragen voor je, hier komen ze:

- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
- Brandt het Power lampje op de converter?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Ik hoor het graag! Hou er trouwens wel rekening mee dat we binnen deze Community geen directe chat zijn en het dus kan zijn dat je moet wachten op een reactie van ons. Ik zal je topic zo goed mogelijk in de gaten houden, maar bellen met 0800-0092 kan ook. Je krijgt dan direct iemand te spreken waarmee je deze punten kan nalopen. Zo kunnen we zo snel mogelijk actie ondernemen!

 

Hi Cheyenne,

Het WAN lampje brand groen.

Power lampje op converter brand continu groen.

LOS lampje is uit

PON lampje knippert een aantal keer per seconden

Hi @Kasper37, dank voor dit topic! Ik wil hier meteen iets aan doen. Ik heb je verbinding onder de loep genomen en zie dat er momenteel geen verbinding binnenkomt. Ik heb daarom direct wat vragen voor je, hier komen ze:

- Brandt het WAN lampje op het modem continue groen? 
- Brandt het Power lampje op de converter?
- Hoe brandt het LOS lampje? (knippert snel (4x per seconde), knippert langzaam (1x per seconde), uit)
- Hoe brandt het PON lampje? (knippert, brandt continu, uit)

Ik hoor het graag! Hou er trouwens wel rekening mee dat we binnen deze Community geen directe chat zijn en het dus kan zijn dat je moet wachten op een reactie van ons. Ik zal je topic zo goed mogelijk in de gaten houden, maar bellen met 0800-0092 kan ook. Je krijgt dan direct iemand te spreken waarmee je deze punten kan nalopen. Zo kunnen we zo snel mogelijk actie ondernemen!

 

 

Ik heb met de servicelijn gebeld, er schijnt dus ergens buiten tussen mijn huis en het servicepunt een glasvezelbreuk te zitten. Dit wordt als het goed is opgepakt verder.

Reputatie 6
Badge +2

@Kasper37 Fijn om te lezen dat je contact hebt gehad met mijn collega’s van de Klantenservice en dat zij dit voor je hebben doorgezet! 

Reageer