Beantwoord

7 dagen wachten op Guidion bij storing

  • 1 September 2021
  • 27 reacties
  • 723 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Coenve 

Het lijkt erop dat met de nieuwe switch er meteen ook geen patch is gemaakt, hopelijk kan T-Mobile dit keer meteen de netbeheerder aansturen 🙂

@Waqqas de bedoeling was inderdaad dat ReggeFiber zou komen. Inmiddels heb ik vanmiddag maar eens gebeld voor een status update, toen was de technische dienst van T-Mobile bezig met ReggeFiber om het probleem op te lossen.

Inmiddels hebben we wederom een SMS ontvangen dat er weer een Guidion monteur langs moet komen. Ze komen nu preventief het een en ander vervangen.

  • Die moet nu de patchkabel vervangen (is vorige week ook al gebeurd)
  • Koppelbus vervangen 
  • ONT vervangen
  • En het modem vervangen indien nodig…

Guidion heeft ineens morgen een gaatje, dus ik ben benieuwd. Ik vermoed dat het allemaal niks oplost en dat hierna Reggefiber opnieuw naar de wijkkast moet om die patch te maken. Aangezien er in de meterkast niks is veranderd en ze eerder deze week ook het probleem in de wijkcentrale hebben opgelost. Maar goed, inmiddels sturen ze nu busje 5 voor deze storing… Erg efficiënt allemaal. 

@Boris de service die jullie voor ogen hebben lijkt mij ver weg op dit moment. 

 

Reageer