Beantwoord

Aansluiten Internet

  • 19 December 2019
  • 6 reacties
  • 386 Bekeken

Reputatie 1

Ik wil mijn internet aansluiten maar in mijn woonkamer zit alleen een coax aansluiting, deze kan ik niet aansluiten in mijn modem. In mijn meterkast zit dus geen aansluiting.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?

 

 

Vorige bewoner had Ziggo, nu heb ik dus alleen een COAX aansluitpunt in de woonkamer, kan ik deze ombouwen naar een ‘varkenssnuit’? 

icon

Beste antwoord door Folkert 20 December 2019, 10:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Mark5021 

Heb je hier iets van in je meterkast of woonkamer?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Kijk ook eens op deze link of er een actieve lijn is.

Reputatie 1
Meterkast

 
​​​​

@Waqqas ik heb alleen dit in mijn meterkast en nog drie losse draden. Geen idee waar ik iets op moet aansluiten. Kan ik de huidige coax aansluiting vervangen door een RJ45?

Reputatie 1

Gisterenavond deze kabel nog gevonden, hier zou ik toch iets mee moeten kunnen?

Reputatie 7
Badge +3

@Mark5021 De coax aansluiting is geheel niet bruikbaar voor T-Mobile. Uit welk jaar is je huis ongeveer? Bij oudere huizen wil de telefoonkabel ook wel eens direct de woonkamer binnenkomen.

In het ergste geval zal T-Mobile eerst KPN moeten inschakelen om jouw ISRA punt te laten herstellen. T-Mobile mag dit niet zelf.

Groet, Folkert

Reputatie 1

@Mark5021 De coax aansluiting is geheel niet bruikbaar voor T-Mobile. Uit welk jaar is je huis ongeveer? Bij oudere huizen wil de telefoonkabel ook wel eens direct de woonkamer binnenkomen.

In het ergste geval zal T-Mobile eerst KPN moeten inschakelen om jouw ISRA punt te laten herstellen. T-Mobile mag dit niet zelf.

Groet, Folkert

@Folkert Ik heb dus een telefoondraad gevonden in de keuken(zie foto), geen idee of deze aangesloten is. Ga dit zo snel mogelijk testen. Hoe kom ik eventueel in contact met T-Mobile om herstelwerkzaamheden te regelen voor het ISRA punt?

Reputatie 7
Badge +3

Snelst is de TM Thuis klantenservice bellen en de situatie uitleggen. Ze maken dan een ticket voor KPN voor je aan. Aangeven dat je ISRA punt hersteld moet worden, dan weten ze genoeg.

Reageer