Beantwoord

activatie t-mobile thuis

  • 8 April 2020
  • 5 reacties
  • 537 Bekeken

Ik heb t-mobile thuis internet aangevraagd en heb het installatiepakket 31-03-2020 ontvangen. ik heb het geinstalleerd en het werkt prima! 

Echter staat bij mijn t-mobile thuis account nog steeds dat de bestelling onderweg is. Bij het klantvoordeel staat nog steeds “t-mobile thuis diensten worden geactiveerd”. Als ik op mijn t-mobile mobiel inlog dan staat er bij klantvoordeel “wacht op activatie”.

Waarom is mijn t-mobile thuis nog niet geactiveerd? ik wil namelijk graag vanaf de eerste maand het klantvoordeel ontvangen. Dit is ook mede de reden dat ik ben overgestapt van online.nl naar t-mobile!

Bij voorbaat dank voor de hulp! :)

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 April 2020, 12:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ome Nigo 

Welkom bij T-Mobile!

Het kan af en toe voorkomen dat het administratief niet vanzelf gaat en dat er even een "push" nodig is.

Een Moderator kan dit voor je regelen, ze reageren meestal binnen 24/48 uur. Bellen naar de klantenservice kan natuurlijk ook op 0800 0092.

 

 

Hoi @Waqqas,

Bedankt voor je snelle reactie! Hoe neem ik contact op met een Moderator?

Reputatie 7
Badge +15

Ze zullen vanzelf reageren in dit onderwerp. Stuur geen ongevraagde privé berichten, daar zal niet op worden gereageerd.

Okido bedankt ik wacht het even af! :)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ome Nigo

Welkom op de Community, leuk dat je hier jouw vraag stelt!

Jouw order is op “planned” blijven hangen door een bug bij onze distributiepartner. Sorry voor het ongemak. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten en die pakken het gelijk op. Als het goed is, kun je binnen een kwartier verandering zien. Zodra jouw order de status “completed” heeft, kun je volledig gebruikmaken van My T-Mobile Thuis en Klantvoordeel. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het me weten. Ik help je graag! :smile:

 

Reageer