Afhandeling TV problemen

  • 12 July 2023
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Via deze e-mail dien ik (graag) een serieuze klacht in, ik zal proberen mijn verhaal zo goed mogelijk samen te vatten.

Voor alle details en ellende verwijs ik u graag naar mijn dossier, trek er gerust een uur voor uit als u e.e.a. echt serieus neemt.

 

Vlak voor kerst 2022 werd dan eindelijk het volledige pakket van T-Mobile in werking gezet, dat wil zeggen; alles werkte behalve de tv.

Daarna viel al snel internet en wifi weg en hebben de eerste weken alleen maar voor problemen en ergernis gezorgd, daarvoor heb ik een aantal maal een code ontvangen zodat ik een hotspot aan kon maken. Allemaal verre van ideaal maar dat moest dan maar.

De problemen met de tv zijn, uit het niets, ongeveer 2 weken geleden opgelost. Het komt erop neer dat ik ruim 2 maanden geen tv kon kijken.

Wat is er in die 2 maanden gebeurd, welke acties zijn ondernomen?  Hier volgt een opsomming:

  • diverse telefoontjes moeten plegen waarvan regelmatig plotseling de verbinding verbroken wordt, gruwelijk irritant
  • guidion is herhaaldelijk langs geweest, daar moest ik voor thuisblijven, koffie geven, telkens m'n verhaal doen
  • verplicht thuis moeten werken om iedereen elke keer weer te kunnen ontvangen
  • t-mobile is langsgeweest, idem
  • kpn (van het netwerk) is langsgeweest, idem
  • alle partijen wezen naar elkaar, ieder doet z'n ding maar er gebeurde NIETS, ik werd ook nergens van op de hoogte gehouden
  • diverse mails gestuurd
  • collega en vrienden opgetrommeld om te kijken want je staat natuurlijk enorm voor lul als je dit verhaal vertelt aan je omgeving
  • aantal maal de lokale t-mobile winkel bezocht (die doen ook niks)
  • volgende probleem: het is niet mogelijk Netflix te installeren. Nooit problemen mee gehad, nu wel. Ik betaal al weer 3 maanden voor niets.

Ik geloof dat ik het aardig heb samengevat, het is niet eens overdreven.

 

Nu nog het volgende: toen ik vorige week belde voor een tegemoetkoming/schadevergoeding werd mij vriendelijk verteld dat er 'iets' gecrediteerd zou worden en dat ik een maand een extra pakket mag uitzoeken. Dat aangebodene is al net zo triest als mijn verhaal hierboven. Daar ga ik uiteraard nooit mee akkoord.

Ik ga zelf ook niet iets verzinnen, het is aan u om met iets fatsoenlijks over de brug te komen anders ben ik einde contract natuurlijk weg.

Nog te vermelden is dat ik geen zin heb om dit verhaal op social media te gooien. Dat zou mij prima lukken, ik weet de weg en ik heb volgers genoeg maar ik ben netjes opgevoed, dus liever niet.

Ik hoor graag van u.

 

Theon Scholten

XXXXXX

TV klantnummer XXXXXXXXXX

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt geen Netflix installeren? Waarop wil je dan Netflix installeren,  want dat kan niet op de TV decoder van t-mobile.  Lijkt dus meer op een tv/playstore issue. 

De wettelijke tegemoetkoming bij consumenten producten is creditering van de dienst die niet geleverd kon worden. Dat daarnaast ook nog een maand een tv pakket is gegeven is dus al meer dan je kon verwachten.  Er zijn vaker klanten van providers die op social media van alles posten,  maar er us op consumenten lijnen geen SLA. Daar is de prijs ook naar. Blijkbaar hebben ze wel acties genomen en was het probleem lastig te tackelen. 

Je hebt je verhaal hier kunnen posten, het is inderdaad vervelend maar mijn tip, ga lekker genieten van je TV en extra pakket. Er komen echt geen grotere bedragen via dit forum naar je toe.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @theon66 Goedenavond, zet nooit privégegevens in een openbaar community waar iedereen kan meelezen (eigenlijk net als bij sociaal media) 🤝👍🏻

De moderators zullen die gegevens zo snel mogelijk verwijderen..

Hopelijk heb je nu wel top TV.
Als je een smart TV bezit kan je via de TV de app van Netflix installeren of lukt dat ook niet? 
 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @theon66, bedankt voor je uitgebreide verhaal en goed om te horen dat je nu van TV kan genieten! Ik zie dat je hetzelfde bericht een maand geleden in een ander topic hebt geplaatst, namelijk: Klachten. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, deze vraag te beperken tot dit topic zodat het gesprek helder blijft.

Destijds was onze reactie op je bericht als volgt: 

Hi @theon66, welkom op onze Community!

Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik zie dit inderdaad allemaal terug in je dossier. Ook zie ik twee maal een vergoeding terug van de maandlasten en dat er een terugbelafspraak nog open staat. Je hebt contact gehad met iemand van onze klantenservice en hij wil dit voor je rechtzetten. Ik wil dit stukje afwachten om te kijken wat hier mee gedaan wordt. Als je er niet met mijn collega uitkomt, dan zal ik gaan kijken wat ik voor je kan betekenen! Excuses voor de stroeve verloop.

Je mag als het goed is kostenloos op zeggen bij een storing van 30 dagen.

Reputatie 7
Badge +14

Bij TS werkt het weer,  alleen is hij het niet eens met de wettelijke vergoeding van de downtime.  

Goed, we zijn inmiddels een paar maanden verder, uiteindelijk een telefoontje gehad.

Er werd mij op een tamelijk hautaine wijze duidelijk gemaakt dat ik naar wat voor vergoeding of tegemoetkoming dan ook, kon fluiten.

Begin 2024 loopt het contract af en dan houdt het op bij deze club. 

Nog nooit zulke onbeschofte klantonvriendelijkheid meegemaakt, ongekend.

 

Reputatie 6
Badge +2

 @theon66 Ik had gehoopt dat je met een goedwerkende TV dienst bij ons zou blijven, maar ik respecteer je keuze. Zoals @eric en @CrisTien al aangaven hebben wij je de compensatie gegeven waar je recht op hebt, plus een extraatje. Wie weet tot ooit in de toekomst. Je bent in ieder geval altijd welkom! 

Reageer