Beantwoord

Al 2 maanden zonder internet. Alweer!

  • 27 October 2022
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Goedemiddag, 

 

Daar zijn we weer. 

Een jaar verder en ik zit weer met hetzelfde probleem thuis.

 

2 maanden geleden kwamen we beneden om aan het werk te gaan en hadden we ineens geen internet. Na de gebruikelijke dingen te controlen heb ik meteen met de klantenservice gebeld. Hierbij werd ik eerst geholpen door iemand waarbij het bleek alsof ik diegene wakker belde en stoorde en ook geen steek verder kwam. Begon dus meteen alweer goed. Tweede die ik die dag aan de telefoon kreeg was een stuk vriendelijker en ging regelen dat we een nieuwe modem opgestuurd zouden krijgen.

 

Na een week kregen we die. opzich vervelend maar goed 7 dagen is nog te overzien en we kregen in de tussentijd codes voor mijn telefoon om toch thuis aan het werk te kunnen. Wat dus voor mijn partner niet opgaat want die ziet mobiel niet bij tmobile maar heeft wel een eigen bedrijf waardoor hij zeker internet nodig heeft thuis. Als ik op mijn werk ben dan maakt hij dus dubbele kosten door zijn eigen bundels aan te moeten vullen om aan het werk te kunnen. Dit is een week te overzien maar is voor mijn partner dus al 2 maanden de realiteit en je kunt je voorstellen dat dat al een grote frustratie an sich is. 

Verder met de modem, die we binnen kregen. Dan moet je een afspraak maken met een monteur van Guidion die over een maand wel een plekje hadden… nou dat is toch niet normaal? Om een maand zonder te zitten? Dus hebben wij zelf maar weer iemand ingeschakeld om de modem te installeren. Wat blijkt; de nieuwe modem is prima maar er komt geen signaal maar binnen. Dus of de converter is kapot of er gaat van buitenaf wederom weer wat mis. 

 

Dan toch die maand later eindelijk een monteur op de stoep van Guidion. Maar die konden niks voor ons betekenen want die mogen in de centrale van KPN niets doen. Hele ochtend thuisgebleven van het werk (Wat me dus ook gewoon uren kost) om te wachten op een monteur die te laat is, mij vervolgens belt met de mededeling; mevrouw we komen niet want het heeft geen nut, de fout ligt in de centrale en daar mogen wij niet bij dus dat moet KPN doen..

 

Dus weer van het kastje naar de muur. KPN is nu eindelijk 1 keer geweest nadat ik de klantenservice van Tmobile ELKE WEEK heb moeten bellen. Dan was er weer niks doorgegeven en dit en dat. Ik weet niet wat daar allemaal mis gaat maar het is echt aan aanfluiting. KPN is geweest maar de jongens kwamen er niet uit dus er moet nu een groter expertise team langskomen. Daar worden we dan dus nog over gebeld. Heel vervelend dat dit er nu bij komt maar KPN is niet de schuldige in mijn optiek want ik heb toch echt een abbonement bij Tmobile. Een abbonement voor internet en tv waar ik overigens dus nu ook maanden voor betaal en niks voor krijg! Maar enig begrip of compensatie via de klantenservice Ho maar!

 

Een de uitkomst nu… Nog steeds geen internet en geen idee hoe lang dit nog gaat duren.

Vorige keer was het ook al 3 maanden.. 

 

Daarbovenop kregen we ook een vriendelijk mailtje of we even 75 euro willen betalen voor het nog niet retour doen van de modem, terwijl ik ook daarover al 3 keer contact heb gehad dat we nog niets terug kunnen sturen omdat de boel nog niet is geregeld en er nog niet duidelijk is wat er terug moet. Iets wat de klantenservice zelf heeft voorgesteld en zogenaamd in het systeem zou zetten. Nou in dat systeem staat steeds bar weinig tot niks.

 

Ik weet niet meer wat ik hiermee aan moet hoor. De frustratie is zo ontzettend groot en elke keer als ik bel dan probeer ik me maar in te houden want diegene die je aan de lijn krijgt kan er vaak ook niks aan doen, Hoe gaan we dit nu eens oplossen?

Groet,

  1. Veenstra
icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 October 2022, 10:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Dorine Veenstra, graag helpen we je zo snel mogelijk aan een oplossing. Daarom wil ik je verzoeken om het voortaan bij één topic te houden, zoals in de Huisregels beschreven is: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Ik heb er alle begrip voor dat je liever nu dan later een oplossing krijgt en daar gaan we ook alles aan doen. Wanneer je het beperkt tot één topic, kunnen we sneller reageren en houden we de Community overzichtelijk, dat is wel zo handig toch? 😄

We pakken het verder op in jouw andere topic: Zelf installatie via KPN geregeld en ook boete voor apparatuur | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.