Goedendag Hierbij wil ik klagen en hulpvragen alsjeblieft op mijn probleem op te lossen.
Ik wacht al twee weken op een modem dat niet verstuurd kan worden door een of andere reden en elke telefoniste vertelt iets anders of hetzelfde verhaal maak een ticket aan er gebeurt helemaal niets !
Ondertussen heb ik al 9 keer gebeld en twee weken tijd Wat is er in godsnaam zo moeilijk om een vervangende of een nieuwe modem op te sturen naar mijn adres.
Gudion heeft ook al twee keer niet komen opdagen na het maken van een afspraak voor installatie glasvezel.
En hierbij nog geen kritiek op Jeroen telefoniste dat ik drie keer heb moeten bellen om te vragen of het mogelijk was mijn abonnement te verlengen en over te stappen naar de glasvezel.
De eerste telefoniste zei dat is niet mogelijk meneer terwijl ik weet dat het wel mogelijk is, werd zij boos en heeft opgehangen.
2e keer gebeld weer hetzelfde ego medewerkster die zij dat het niet mogelijk was.
Direct er na 3e keer gebeld en toen kwam wel een medewerker die mij vertelde dat het natuurlijk wel mogelijk is en direct met een overstap heeft geregeld voor mij…
En kort daarna is mijn modem overleden en sinds twee weken heb ik geen internet thuis geen televisie deurbel doet het niet camera's werken niet helemaal niet en wat doen jullie er dan ook helemaal niets.
Ik wil alsjeblieft een modem opgestuurd hebben via de post en zo snel mogelijk en niet nog een week wachten zonder internet Thuis.
Daarom wil ik het ook over hebben de twee drie weken te compenseren op mijn factuur omdat jullie geen diensten hebben of kunnen leveren.
Ik vraag dringend een oplossing hiervoor.
Mvg
Adem
Beste antwoord door Boris
Bekijk origineel