Beantwoord

al 2 weken geen internet defecte modem


Reputatie 1

Goedendag Hierbij wil ik klagen en hulpvragen alsjeblieft op mijn probleem op te lossen.

 

Ik wacht al twee weken op een modem dat niet verstuurd kan worden door een of andere reden en elke telefoniste vertelt iets anders of hetzelfde verhaal maak een ticket aan er gebeurt helemaal niets !

Ondertussen heb ik al 9 keer gebeld en twee weken tijd Wat is er in godsnaam zo moeilijk om een vervangende of een nieuwe modem op te sturen naar mijn adres.

 

Gudion heeft ook al twee keer niet komen opdagen na het maken van een afspraak voor installatie glasvezel.

En hierbij nog geen kritiek op Jeroen telefoniste dat ik drie keer heb moeten bellen om te vragen of het mogelijk was mijn abonnement te verlengen en over te stappen naar de glasvezel.

 

De eerste telefoniste zei dat is niet mogelijk meneer terwijl ik weet dat het wel mogelijk is, werd zij boos en heeft opgehangen.

2e keer gebeld weer hetzelfde ego medewerkster die zij dat het niet mogelijk was.

Direct er na 3e keer gebeld en toen kwam wel een medewerker die mij vertelde dat het natuurlijk wel mogelijk is en direct met een overstap heeft geregeld voor mij…

 

En kort daarna is mijn modem overleden en sinds twee weken heb ik geen internet thuis geen televisie deurbel doet het niet camera's werken niet helemaal niet en wat doen jullie er dan ook helemaal niets.

Ik wil alsjeblieft een modem opgestuurd hebben via de post en zo snel mogelijk en niet nog een week wachten zonder internet Thuis.

 

Daarom wil ik het ook over hebben de twee drie weken te compenseren op mijn factuur omdat jullie geen diensten hebben of kunnen leveren.

Ik vraag dringend een oplossing hiervoor.

 

Mvg

 

Adem

icon

Beste antwoord door Boris 6 July 2022, 11:06

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erenoglu 

Het installeren van glasvezel wordt altijd gedaan door een monteur maar eerst zul je wel een pakket met nieuwe apparatuur moeten ontvangen (mediaconverter en router), wacht even op de reactie van een moderator die beide voor je kan regelen.

Een compensatie zal achteraf wel worden aangemaakt, de hoogte hiervan is het aantal dagen dat je geen verbinding had × 1/30 van je maandbedrag.

Reputatie 1

@Waqqas 

Bedankt voor je reactie Ik zal je vertellen Het compensatie is de laatste waar ik me druk om maken. Het gaat heel blij om dat ik een werkende internet heb en oplossing is heel simpel u nieuwe modem opsturen. Nadat er in 2 weken 7 keer beloofd dat ergens opgestuurd en niet aankomt had ik geen andere keuze dan het hier te proberen ik heb zelfs de t-mobile winkel gebeld en die konden mij ook niet helpen. Doordat er geen bestelling voor de glasvezel staat lukt het niet om een modem te sturen is het verhaal ik snap echt niet wat er zo moeilijk aan is.

De monteur heeft een werkende verbinding nodig om het te kunnen aansluiten en dat de monteur al twee keer niet is komen opdagen en een nieuwe afspraak maken is een ander probleem.

Ik ga daarom ook de bestelling van de monteur annuleren zodat ik eerst een werkende Bel heb en het liefst nog deze week alsjeblieft.

 

Reputatie 7

Hoi @Erenoglu,

Dank voor het delen van je verhaal en gevoel. Deze situatie is allerminst wenselijk, daarover kan ik eerlijk zijn. Wel geef ik graag wat meer duidelijkheid over de situatie waardoor we tot een oplossing kunnen komen, zodat we de verbinding bij jou kunnen herstellen.

Fijn om te horen dat er een overstap is gemaakt naar ons supersnelle glasvezelnetwerk. Om deze overstap te realiseren, moet er een afspraak worden gemaakt met zowel een aannemer als een monteur van Guidion, om de installatie ook bij jou thuis in orde te maken. Dit is verplicht bij een aansluiting bij jouw thuis en zal ervoor zorgen dat de verbinding via het glasvezelnetwerk kan lopen. Omdat de afspraak met de Guidion monteur nog niet is geweest (maar wel gepland staat), is er momenteel geen verbinding mogelijk. Dat is natuurlijk niet fijn, maar een logische verklaring waarom het modem nu niet werkt. Omdat deze bestelling aan de achterkant om deze reden nog open staat is het niet mogelijk om per direct een ruil in te schieten voor het modem, maar dient echt eerst een monteur te komen. Dit bezoek is daarom nodig.

Ik hoop je via deze manier meer duidelijkheid te hebben gegeven over wat er nu dient te gebeuren. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar! 

Reputatie 1

Hoi @Erenoglu,

Dank voor het delen van je verhaal en gevoel. Deze situatie is allerminst wenselijk, daarover kan ik eerlijk zijn. Wel geef ik graag wat meer duidelijkheid over de situatie waardoor we tot een oplossing kunnen komen, zodat we de verbinding bij jou kunnen herstellen.

Fijn om te horen dat er een overstap is gemaakt naar ons supersnelle glasvezelnetwerk. Om deze overstap te realiseren, moet er een afspraak worden gemaakt met zowel een aannemer als een monteur van Guidion, om de installatie ook bij jou thuis in orde te maken. Dit is verplicht bij een aansluiting bij jouw thuis en zal ervoor zorgen dat de verbinding via het glasvezelnetwerk kan lopen. Omdat de afspraak met de Guidion monteur nog niet is geweest (maar wel gepland staat), is er momenteel geen verbinding mogelijk. Dat is natuurlijk niet fijn, maar een logische verklaring waarom het modem nu niet werkt. Omdat deze bestelling aan de achterkant om deze reden nog open staat is het niet mogelijk om per direct een ruil in te schieten voor het modem, maar dient echt eerst een monteur te komen. Dit bezoek is daarom nodig.

Ik hoop je via deze manier meer duidelijkheid te hebben gegeven over wat er nu dient te gebeuren. We gaan er alles aan doen om je zo snel mogelijk van een werkende verbinding te voorzien. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan hier voor je klaar! 

 

 

Wat??

Sorry dat ik het zeg maar wat is dit voor een lulkoek verhaal. Je verzint zomaar iets en denk waarschijnlijk Ik ben een of andere mafkees ofzo die het toch niet zal begrijpen.

 

Je kan het modem gewoon blijven gebruiken totdat het glasvezel verbinding in stand is gekomen en later ook omdat er al een converter tussen komt.

Mijn kabel is nog niet eens doorgetrokken vanaf de straat naar de meterkast. Wat staat er duidelijk in de mail wat ik heb gekregen van jullie. Bij mijn vrienden en buren is het ook precies zo gegaan.

 

De reden dat de modem kapot is komt door een of andere reden wat het is doorgebrand waarschijnlijk omdat geen enkele lampje meer werkt en brandende lucht er van binnenaf kwam!

Ik ben al 4 jaar klant en gebruikte modem.

Je kan via mijn telefoonnummer kijken naar mijn belgeschiedenis Hoe vaak En hoelang Ik heb zitten bellen met jullie in de afgelopen 2 weken voor dit probleem wij hebben nog steeds een contract lopen voor het dsl verbinding Waarvoor jullie diensten moet kunnen leveren.

 

Ik hoef dat hele glasvezel gebeuren ook niet meer als het zo doorgaat. 

Ik heb guidion hierover gesproken en hun monteur heeft helemaal geen modem bij zich. Want die komt voor het leggen van de kabel. 

Vorige week een afspraak gehad, kwam niet opdagen. Dag later zonder afspraak zijn ze geweest maar ik was boven in de slaapkamer en gingen weer weg omdat een minderjarig kind de deur open heeft gedaan. Week later, gisteren zouden ze komen weer een zelfde sms'je dat de monteur is uitgevallen.

En nu heb ik weer een nieuwe afspraak voor de komende week waarvan ik niet eens weet wat hij gaat doen of hij wel gaat komen. En ik zit ondertussen al 2 weken zonder internet jullie hoeven alleen modem te versturen en het probleem is voorlopig opgelost. Elke keer bij de klantenservice wordt er beloofd dat er binnen 2 dagen een modem opgestuurd waarvan ik geen bevestiging krijgt.

Gisteren heb ik 2x wel in de ochtend gebeld weer dezelfde belofte gekregen en in de avond hadden ze helemaal niets erover kunnen zien en weer 1 besteld. Er wordt elke keer beloofd over iets en dat ze me gaan terugbellen daarover wat niet gebeurt. 

Dan probeer ik het eens hier en dan kom jij met een verhaal dat ik geen verbinding zou hebben omdat ik een andere aansluiting heb genomen Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig in plaats van dat jullie de klant gewoon even netjes helpen Waarvoor jullie dienst hebben afgesloten..

 

Reputatie 1

Bedankt T mobile ben zeker weer super goed geholpen.

Kijken wat de volgende stap is dan. 

 

Reputatie 7

Hoi @Erenoglu,

Thanks voor je snelle terugkoppeling en verduidelijking van de issues die er bij jou spelen. De reden dat ik dit niet zodanig terug kan zien, is door de berichten die zijn achtergelaten door mijn collega’s aan de telefoon. Hierbij komt jouw verhaal wat je hierboven beschrijft niet terug in ons systeem. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Laat ik voorop stellen dat ook wij willen dat je zo snel mogelijk wordt geholpen, ook wij zijn gebaad om je zo snel mogelijk weer online te hebben. De reden dat er niet direct een nieuw modem kan worden gestuurd en dat dit wel via Guidion moet (daarvoor is de monteur ook aangestuurd, ook met deze opdracht), is omdat er een open bestelling staat. Dat is de opdracht voor de aansluiting van het Glasvezelnetwerk. Om naar een oplossing te zoeken voor het directe probleem, heb ik direct aan de mouw getrokken bij onze collega's van de technische dienst. We gaan hier voor je achteraan! 

Reputatie 1

Goedenmorgen

 

Ik ga proberen guidion nogmaals te bereiken of ze uberhoub wel een modem bij zich hebben voor de volgende afspraak wat wel weer nog 5 dagen gaat duren. 

 

Jouw verhaal komt overheen met de verhaal van de telefonisten en dat je daar niets over kunt vinden is inderdaad het hele probleem dat er dingen worden beloofd wat niet mogelijk is. 

Inmiddels zit ik nog steeds zonder een werkende modem.

Ik wil zeggen dat ik eventueel wel bereid ben om nog eens tot dinsdag te wachten maar dan weet ik niet of het procent zeker of guidion wel gaat komen na de 3e keer.

 

Kan jij ondertussen nogmaals 2 stuk een internet code voor onze telefoons opsturen naar mijn email adres ? Wat ik nu hebt is verlopen

Reputatie 7

Hi @Erenoglu,

Nogmaals dank voor de snelle terugkoppeling. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de twee codes. Ondertussen gaan we voor je aan de slag. Ik zal je op de hoogte houden! 

Reputatie 1

Hi @Erenoglu,

Nogmaals dank voor de snelle terugkoppeling. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met de twee codes. Ondertussen gaan we voor je aan de slag. Ik zal je op de hoogte houden! 

 

Bedankt.

 

Bedankt Boris

 

Ik heb zojuist contact gehad met Guidion.

 

Ze hebben hem vervoerd de afspraak ingepland voor het aankomende zondag en hebben de monteur doorgegeven omdat hij eventueel een modem moet meenemen.

Dat is niet zeker maar hopelijk lukt het en hiermee de problemen worden opgelost.

Jullie ook bedankt voor de medewerking. Ik hou jullie op de hoogte en verwijder daarna het topic.

 

Mvg

 

Aden

Reputatie 7

Dank voor de update @Erenoglu! Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden van het bezoek, welke vervroegd kon worden. We houden het topic in de gaten! 

Reputatie 1

Hierbij nog een update.

 

Zondag is de monteur voor de 3e keer uitgevallen 

 

Vandaag is hij wel geweest en was verbaast over de werkzaamheden afspraken.

Gelukkig had hij een modem bij zich en heeft die omgeruild voor de dsl verbinding.

 

Volgens tmobile en guidon zou de monteur graafwerkzaamheden doen , de kabel van de straat doortrekken naar de meterkast en aansluiten. Daarvoor was de afspraak ingepland

De monteur heeft gezegd dat dit niet mogelijk is en een ander bedrijf het moet doortrekken naar de meterkast.

 

Jullie moeten echt iets doen aan de interne communicatie. Wat nu verder weet ik niet. Heb ieder geval een werkende modem.

 

Als jullie nog afspraken willen inplannen kan dat voor de volgende 2 dingen.

- Glasvezel kabel doortrekken naar de meterkast 

- Kabel aansluiten (lassen) op converter.

 

Mvg

 

Adem

Reputatie 7

Hi @Erenoglu,

Dank voor je terugkoppeling en duidelijke update. Fijn om te horen dat er in ieder geval gebruik kan worden gemaakt van de DSL verbinding totdat we de Glasvezelverbinding gereed hebben gemaakt bij jou thuis. Ook wij zien de terugkoppeling terug vanuit de monteur. Om ervoor te zorgen dat de juiste stappen worden gevolgd, heb ik direct contact voor je opgenomen met onze Glasvezelafdeling om de laatste stappen van de aansluiting in orde te maken, zodat je zo ook daar zonder zorgen gebruik van kan maken. Er zal via hun kant een aannemer worden aangestuurd om de kabel door te trekken en wordt er contact met je opgenomen om je een update te geven over de gang van zaken. We houden je op de hoogte! Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten. We staan voor je klaar!