Al 2 weken geen tv/internet thuis

  • 8 August 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb al twee weken geen tv/internet thuis. Ik heb die dag met T-Mobile gebeld en tot op heden heb ik nog steeds geen tv en geen internet. De volgende dag kreeg ik van T-Mobile een link gemaild om een afspraak te maken met een monteur van Guidion. De eerst beschikbare mogelijkheid was woensdag 2 augustus. De monteur is geweest en heeft vastgesteld dat het kastje (converter) van KPN vervangen moet worden omdat dit defect is en niet te repareren is. Dit heeft hij direct bij T-Mobile gemeld. De volgende dag kreeg ik een mail van T-Mobile (referentienummer: 64966874) dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zal ontvangen. 

Ik heb weliswaar 2 x 2 vouchers gehad voor mobiele telefonie, maar ik vind het veel te lang duren. Er komen veel ongemakken en irritaties bij kijken. Mijn jongste kind heeft altijd een hotspot voor zijn tablet nodig omdat er geen wifi is. Hierdoor moet ik of mijn partner de mobiele telefoon thuis moet laten zodat hij een hotspot heeft. Alhoewel wij onbeperkt internet hebben gaat onze databundel op deze manier ook heel snel op. Wanneer mijn jongste gebruik maakt van de hotspot van zijn broer of zus, ontstaat er vaak ruzie aangezien ze niet te ver van elkaar moeten zitten zodat de hotspot verbinding niet wordt verbroken.

Ik ben op de hoogte van T-Mobile anywhere en het streamen naar maar dat is natuurlijk niet te vergelijken met het kijken naar je tv zittend op de bank zonder te denken aan hoeveel data wij nog over hebben en of de kinderen weer onderling ruzie hebben om de hotspot.

Dit duurt nu veel te lang. En zeker omdat wij de afgelopen 2 weken slecht weer hebben gehad. Dan blijf je sneller thuis dan dat je naar buiten gaat. Ik heb bovendien sinds 31 juli vakantie maar kan niet eens normaal op een normale manier een serie, film of een programma bekijken. 

Ik begrijp dat er procedures zijn maar het kan toch niet zo zijn dat ik een week op een monteur moet wachten en als het probleem is vastgesteld moet ik weer wachten. Ik begrijp niet dat een dergelijk kastje niet snel geleverd kan worden en dat het via verschillende schakels moet voordat een dergelijk kastje geplaatst kan worden. Van de monteur van Guidion heb ik begrepen dat deze kastjes vaak dit soort kuren vertonen. In dat geval zou T-Mobile hierop voorbereid moeten zijn zodat de klant niet te lang zonder tv/internet zit.

Ik bel met de klantenservice en geven heel droog aan dat ik moet afwachten. Ik vind dit echt stuitend.

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @Buyuka, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk weer online bent en iedereen weer kan genieten van wifi bij jullie thuis. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken of er al een update is. Die is er op dit moment nog niet, ik ga er wel vanuit dat dit spoedig zal gebeuren. We hanteren namelijk een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Het ticket is na de tijd door een collega van de klantenservice ingeschoten omdat de monteur deze niet doorgezet heeft. Ik ga er vanuit dat er vandaag of morgen nog contact opgenomen wordt of dat er een vervolg actie zal gaan gebeuren. Indien nodig, wordt er contact met je opgenomen hierover! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Buyuka, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk ook dat je zo snel mogelijk weer online bent en iedereen weer kan genieten van wifi bij jullie thuis. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken of er al een update is. Die is er op dit moment nog niet, ik ga er wel vanuit dat dit spoedig zal gebeuren. We hanteren namelijk een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Het ticket is na de tijd door een collega van de klantenservice ingeschoten omdat de monteur deze niet doorgezet heeft. Ik ga er vanuit dat er vandaag of morgen nog contact opgenomen wordt of dat er een vervolg actie zal gaan gebeuren. Indien nodig, wordt er contact met je opgenomen hierover! 

Hallo Tommie,

Ik hoop echt dat ik vandaag of uiterlijk morgen iets hoor, want twee weken zonder tv/internet in onze vakantie is echt vervelend en dan is dit nog zacht uitgedrukt.

Je geeft aan dat de monteur het ticket niet heeft ingeschoten. Dit lijkt mij echt sterk. In mijn bijzijn heeft de monteur op woensdag 2 augustus met de backoffice gebeld en heeft via de app doorgezet dat het kastje vervangen moet worden.  De volgende dag heb ik van Tmobile per mail een melding gehad, met het referentienummer die ik mijn eerde reactie heb vermeld, waarin TMobile aangeeft dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zal ontvangen. Gisteren heb ik met TMobile gebeld en hebben toen pas dit doorgezet. Dus dit heeft niets met de monteur te maken. 
 

ik wacht morgen nog af en verwacht dat nu echt actie wordt ondernomen.

Reageer