Beantwoord

al een week geen internet door burocratie

  • 15 December 2022
  • 24 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 43 reacties

Sinds dat buren aangesloten zijn op glasvezel in de straat hebben wij geen opeens geen verbinding meer. 1 en 1 is twee, blijkbaar hebben ze ons uit de poort gehaald en zijn buren aangesloten. Monteur die langs is geweest heeft dit bevestigd. Ticket aangemaakt en volkerwessel zou binnen 24 uur contact opnemen. Inmiddels al een ruime week bezig! Elke dag bellen naar de klantenservice maar geen enkel contact lijkt te helpen. Wat een drama  service. Wijzen allemaal naar elkaar en wij zitten nog steeds in afwachting tot volkerwessel in de wijkcentrale kan. Wie neemt ons wel een keer serieus dan steeds het te horen zeggen maar niks te doen…. 

icon

Beste antwoord door Roos90 20 December 2022, 12:02

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7

Hi @Roos90, jeetje - dit zijn niet de problemen die je in deze feestelijke maand (eigenlijk in geen één maand natuurlijk) wilt ervaren! Ik ben direct met je mee gaan kijken om je hierbij te helpen en ik kan je gelukkig verblijden met het volgende. Ik zie dat er vandaag een afspraak staat met Volkers Wessels Telecom. Ze zouden er nu zo’n beetje moeten zijn. Klopt dat? Ik hoor het heel graag van je, want ik wil zeker weten dat je vandaag weer online bent. Excuses voor deze situatie! 

Reputatie 1

Moderator edit: 

Hi @Roos90, jeetje - dit zijn niet de problemen die je in deze feestelijke maand (eigenlijk in geen één maand natuurlijk) wilt ervaren! Ik ben direct met je mee gaan kijken om je hierbij te helpen en ik kan je gelukkig verblijden met het volgende. Ik zie dat er vandaag een afspraak staat met Volkers Wessels Telecom. Ze zouden er nu zo’n beetje moeten zijn. Klopt dat? Ik hoor het heel graag van je, want ik wil zeker weten dat je vandaag weer online bent. Excuses voor deze situatie! 

 

@Lisa we hebben sinds zaterdag eindelijk goed werkend internet. Monteur is vrijdag langs geweest maar toen is het nog een dag niet gelukt om goed internet te hebben. Zou je voor mij ook voor deze periode weer een compensatie erin kunnen zetten? We hebben van 6/12 tot 17/12 geen werkend internet gehad. 

Het andere probleem voor het niet kunnen openen van de app op de samsung tv hebben we tot nu een compensatie gekregen. Helaas kan ik pas in april mijn tv opzeggen (internet willen we wel behouden). Wordt er dan rekening meegehouden dat vanaf nu tot april (zolang de kwestie speelt) nog wel gecompenseerd gaat worden? 
 

gr Roza Prins 

Reputatie 7

Hi @Roos90, ik ben heel blij om te lezen dat jullie weer internet hebben - zeker zo voor de feestdagen! Dankjewel voor het melden. Ik heb meteen de vergoeding voor jou geregeld voor de dagen dat je offline was. Dit kun je weer checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

Heel goed dat je het tweede punt ook aanstipt. Als de problemen tot en met april aanhouden, dan houden we daar zeker rekening mee met de compensatie en dan mag je dat hier tegen die tijd aangeven. Ik hoop natuurlijk dat het voor die tijd is opgelost, want momenteel zijn we nog steeds druk bezig met het ladende tv-gids issue. Ik heb hier onlangs een nieuwe vraag voor gesteld omtrent de home-knop. Zou je hier op terug kunnen komen? Je vindt hem in het onderstaande topic: 

Dan kan ik deze gegevens weer doorzetten naar de leverancier, bedankt! 

Reputatie 1

@Lisa het lijkt inmiddels dat hij het vaker wel doet dan niet dus er lijkt wel enigzins vooruitgang in te zitten. 

Reputatie 7

Hi @Roos90, daar word ik ontzettend blij van! Vandaag heb ik opnieuw een tv-meeting en ga ik dit doorgeven en opnieuw vragen of er een status update gereed is die ik kan delen. 

Reputatie 7

Hi @Roos90, ik wil je graag voorzien van een update omtrent het issue met de ladende tv-gids! Op dit moment hebben we het probleem nog niet kunnen reproduceren, wat het oplossen hiervan lastig maakt. Samen met de leverancier kijken we hoe we het onderzoek kunnen voortzetten. We verwachten geen oplossing op de korte termijn en hierin willen we wel open en eerlijk met jou zijn. Maar weet dat we er nog steeds mee bezig zijn om dit tot een goed einde te brengen. 

Reputatie 1

Hoi @Lisa dank voor de update! Ik hou er rekening mee dat het nog even kan duren. Dank voor de terugkoppeling steeds! Hoop snel dat ze de oplossing vinden! 

Reputatie 7

Hi @Roos90, heel graag gedaan! Jij hartstikke bedankt voor jouw begrip en geduld. 

Reputatie 1

@Lisa heb je inmiddels al een update omtrent dit probleem? Het is nu 7 maanden geleden en het werkt nog steeds niet. 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Roos90, heel goed dat je dit checkt! Voor zover ik weet is de oplossing er nog niet. Ik heb het intern meteen voor je nagevraagd, als ik een nieuwe update heb zal ik die vandaag of morgen met je delen. Voor nu kan ik je enkel adviseren om te kiezen voor een TV Box. Om jou tegemoet te komen, wil ik je aanbieden dat ik deze TV Box voor zes maanden voor je vergoed. Zo maak je hier geen kosten aan. Je hebt via de TV Box geen last van de ladende TV gids. Hou er wel rekening mee dat de TV Box via een kabel verbonden dient te worden met het modem. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Hoi cheyenne,

Zo dat duurt erg lang voordat er wat uitkomt! 
TV box hoeft niet, heb toen met lisa afgesproken dat ik gecompenseerd zou worden met de tijd dat het niet zou werken en hopen dat er ergens een oplossing voor zou komen. Wil niet vast zitten aan de tv box. 
 

 

Reputatie 7
Badge +5

Snap ik @Roos90! Ik heb inmiddels antwoord, we werken echt er hard naar toe om verbeteringen op TV gebied ook voor de Samsung T-Mobile TV SmartTV app door te voeren, zoals dit issue. Ik mag concreet nog niks delen, sorry. Je zult sowieso meer informatie ontvangen wanneer deze er is. Wanneer dit issue is opgelost, neem je inderdaad via deze weg contact op. Dan kijken we samen naar deze vergoeding!

Reputatie 1

Hoi cheyenne,

 

dat is prima! Hopelijk snel opgelost :) 

Reputatie 1

@Cheyenne van Odido is er nu al iets opgelost van bovenstaande melding? We zijn inmiddels 5 maanden verder 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roos90, op dit moment nog niet. We zijn wel bezig met een aantal leuke dingen op dit moment en hopelijk zit er in een volgende update ook de fix in voor dit euvel!  

Reputatie 1

Hoi @Tommie van Odido, dat is leuk te horen maar sinds de start van ons abbonnement van tmobile zijn we nog steeds niet met dit euvel geholpen. Elke keer wordt er gezet dat het snel opgelost gaat worden maar vervolgens dus nog steeds niet. Fijn dat de prioriteiten op de juiste plekken liggen ipv een probleem te verhelpen waar een aantal klanten last van hebben. Ik heb een jaar geleden dit probleem benoemd en nog steeds geen oplossing is waanzin 

Reputatie 7
Badge +9

Ik begrijp je hierin volkomen @Roos90. Echter hebben we het toen niet kunnen oplossen. Nu hopen we dat de fix in een volgende update zal komen.  

Reputatie 1

Hoi @Tommie van Odido 

Dan zou ik wel graag van de afgelopen tijd tot nu al gecompenseerd willen worden. Ik heb er weinig vertrouwen in dat het de komende tijd opgelost gaat worden en wil niet steeds achter dit probleem aanzitten maar zonder compensatie. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Roos90, we kunnen pas gaan kijken naar een compensatie als het opgelost is. We hebben je een tijd geleden een TV Box aangeboden maar dat aanbod sloeg je af. Na de tijd kunnen we pas kijken naar een compensatie. Wat dit zal zijn durf ik niet te zeggen. 

Reputatie 1

Oke ja als ik na een half jaar de tv box zelf moet gaan betalen dan schiet ik er niks mee op. Stel dat ik hem nu genomen had dan had ik volgende maand ervoor moeten gaan betalen. 

Reputatie 7
Badge +9

Zou je mij toevallig kunnen vertellen welk model en bouwjaar de tv is @Roos90

Reputatie 1

@Tommie van Odido model: QE65Q75A ATXXN bouwjaar: 2021

Reputatie 7
Badge +9

Ah okey check @Roos90. Er is een update uitgebracht voor Samsung voor tv's die jonger zijn dan 2020. De update voor tv's die ouder zijn dan 2020 komt er nog aan. We verwachten ergens in Q1 en dit moet het oplossen! 

Reputatie 1

@Tommie van Odido oke ik wacht nog even af..

Reageer