Al ruim 2 weken geen internet en tv in Purmerend postcode 1441

  • 28 February 2024
  • 28 reacties
  • 493 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Reggie278 Dank je wel voor je terugkoppeling.

Ik ben het met je eens dat wij dit beter kunnen communiceren, daarom ben ik gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Ik heb gezocht op jouw postcode gebied, maar voor zo ver ik kan/mag in zien zijn er geen andere meldingen. Ik kan dit daarom niet als een algemeen probleem beschrijven in ons storingstopic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Zou je eventueel kunnen vragen of jouw buurtgenoten zelf contact willen opnemen in dit topic? Dan kan ik de juiste adressen erbij pakken. 

Dan nu het belangrijkste nieuws, namelijk de update. Uit onderzoek is gebleken dat er waarschijnlijk graafschade is ontstaan, de netwerkbeheerder verwacht dat dit uiterlijk 5 maart is opgelost. 

Misschien is dit al aangeboden, maar ik wilde het toch nogmaals voorstellen. Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik je een Unlimited Voucher sturen. Hiermee kun je een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online, laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken?

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 

 

Beste Nora,

dankjewel voor je antwoord. 

Ik hoop maar dat ze weten waar het precies zit. Die indruk kreeg ik niet helemaal. 

Maar er zijn nog minimaal 4 adressen die ook geen verbinding meer hebben. Ook zij krijgen weinig tot geen terugkoppeling. 

Het zou ook goed zijn als er wel op de website ook terug te vinden dat er een storing is.

Voor de toekomst wil ik wel meegeven dat het echt not done is dat er pas na 2 weken iemand van de glasvezelmaatschappij komt kijken terwijl er meerdere huishoudens zonder diensten zitten. Dat geeft niet het gevoel dat je als klant serieus wordt genomen. Ik hoop dat jullie hier intern wel iets aan gaan verbeteren.

Ik hoop dat het snel opgelost is, en dat ik (en de andere mensen uit de buurt) wel op de hoogte worden gehouden.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Reggie278, ik wil je zeker niet het gevoel geven dat we hier niet mee bezig zijn. Dit is namelijk niet het geval en we zijn hier achter de schermen druk mee bezig! In dit geval moet er veel geschakeld worden met de netwerkbeheerder. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de problemen die in het glasvezelnetwerk zelf zitten. Ik ben blij om te zien dat er nu geconstateerd is dat de oorzaak in de kabel zelf zit en dat ze nu ook weten waar deze precies zit.  De netwerkbeheerder zal dit zelf verder gaan oppakken om ervoor te zorgen dat deze kabel weer hersteld wordt, zodat iedereen weer gebruik kan gaan maken van de diensten. Wij hebben op dit moment nog geen nieuwe update van de netwerkbeheerder ontvangen, maar zodra we die krijgen zullen we jou hier zeker over informeren! 

Reageer