Al ruim 2 weken geen internet en tv in Purmerend postcode 1441

  • 28 February 2024
  • 28 reacties
  • 493 Bekeken


Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Marc H, ik weet dat je hier niet op zit te wachten maar sorry dat het al zolang duurt, dit is absoluut niet hoe ik het voor ogen heb! Heel graag had ik je een zinnige update gegeven, alleen heeft de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber nog weinig laten weten. Daarom ga ik nogmaals navraag voor je opstarten om zo extra druk te plaatsen op een snelle oplossing. 

Ik hoop voor je dat er alsnog snel een doorbraak komt!

Reputatie 6
Badge +2

@Reggie278 Dank je wel voor je terugkoppeling.

Ik ben het met je eens dat wij dit beter kunnen communiceren, daarom ben ik gelijk het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Ik heb gezocht op jouw postcode gebied, maar voor zo ver ik kan/mag in zien zijn er geen andere meldingen. Ik kan dit daarom niet als een algemeen probleem beschrijven in ons storingstopic: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

Zou je eventueel kunnen vragen of jouw buurtgenoten zelf contact willen opnemen in dit topic? Dan kan ik de juiste adressen erbij pakken. 

Dan nu het belangrijkste nieuws, namelijk de update. Uit onderzoek is gebleken dat er waarschijnlijk graafschade is ontstaan, de netwerkbeheerder verwacht dat dit uiterlijk 5 maart is opgelost. 

Misschien is dit al aangeboden, maar ik wilde het toch nogmaals voorstellen. Indien je gebruik maakt van een Odido of BEN simkaart kan ik je een Unlimited Voucher sturen. Hiermee kun je een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online, laat je mij weten of je hier gebruik van wilt maken?

Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Marc H Super fijn om te lezen dat de verbinding eindelijk is hersteld, dank je wel voor je geduld! 

Ik had het graag sneller opgelost gezien, maar ik inderdaad hulde aan mijn collega van de Odido Shop die jou zo goed heeft geholpen. Ik ben gelijk het systeem ingedoken om de compensatie voor je in orde te maken. Echter zie ik dat dit al een lopende zaak is. Zodra er uitsluitsel is, zul je hier bericht over terug ontvangen. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets kan doen? 

@Hildebrand Fijn dat het is opgelost! Ik heb de vergoeding gelijk voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. 

@Sha2 Goed dat je hierover aan de bel trekt en fijn om te lezen dat er al een monteur is langs geweest. Ik ben gelijk gaan kijken en zie gelukkig dat alle bevindingen zijn teruggekoppeld aan onze technische dienst. Zij zullen schakelen met de netwerkbeheerder om dit voor je op te lossen.  

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen?

Reageer