Beste Odido,
Sinds 1 Februari werkt mijn internet via de glasvezel niet meer. Na vele telefoontjes zijn er in middels al 3 monteurs gekomen en gegaan zonder ook maar een indicatie dat er progressie wordt gemaakt.
Werkend internet is inmiddels een primaire levensbehoefte en meer dan twee weken off-line door een storing is in deze tijd niet meer acceptabel. Het schoolwerk en mijn dagelijkse werk leiden hieronder.
U maakt vrolijk reclame met uw haastmaker, maar helaas maakt u bij het oplossingen van storingen totaal geen haast.
Hierbij wordt soms ook nog verwacht dat ik bemiddel en aanstuur tussen Odido, Guidion en ODF. Je zou mogen verwachten dat jullie als directe zakenpartners ook rechtstreeks met elkaar over deze storing communiceren. Het is al meerdere keren voorgekomen dat ik fouten of informatie moet corrigeren en dat is niet iets wat je zou kunnen verwachten van de consument.
Ik moet nu bijna dagelijks bellen om te informeren naar de status en blijkbaar worden uitstaande taken niet geregistreerd of doorgezet en faalt het systeem. Het versterkt het gevoel dat er geen progressie wordt gemaakt.
Het bijna dagelijkse contact met de klantenlijn wordt inmiddels door mij als zeer vervelend ervaren. Het is alsof je tegen een muur praat, omdat zij ook niet over de informatie en status beschikken die bijdragen aan een oplossing. Daarnaast komen we bij deze contact momenten er vaak achter dat taken niet zijn doorgegeven of dat acties niet worden ondernomen.
Heel graag hoor ik van u wanneer mijn storing volledig gaat verhelpen en wat de concrete stappen zijn om daar te komen. Een contactpunt met iemand die echt iets kan ondernemen zou gewaardeerd worden. Het is nu echt een verhaal van de muur naar de kast.