Beantwoord

Al twee weken geen internet, kpn weet van niks

  • 22 July 2023
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Hoi ik zit al twee weken zonder internet en niemand kan me echt helpen. Word verkeerd doorgestuurd etc. KPN heeft geen enkele ticket of melding van storing. En een t-mobile medewerker weet ook niet echt veel meer dan dat er wel een ticket is en geeft als oplossing aan om maar af te wachten. Kan dus nu goed zijn dat het gewoon niet opgelost gaat worden omdat het probleem niet bekend is. 

 



 

icon

Beste antwoord door nointernet 26 July 2023, 13:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @nointernet, geen zorgen: we gaan ervoor zorgen dat dit voor je opgelost gaat worden en je weer gebruik kan gaan maken van het internet!

Ik heb het direct voor je uitgezocht en ik zie dat er inderdaad een ticket open staat bij onze technische afdeling. We hebben op dit moment geen monteur van KPN nodig om dit probleem op te lossen, vandaar dat er bij KPN niks bekend is. De laatste update in het ticket is van afgelopen vrijdag, hierin staat aangegeven dat voor die dag een Guidion monteur gepland stond om in de wijkkast het probleem hopelijk te verhelpen. Aangezien je nog steeds offline bent, ga ik ervan uit dat dit niet geholpen heeft. Mijn collega's van de technische afdeling zijn vandaag niet aanwezig, maar zij zullen hier morgen direct naar gaan kijken en de juiste stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit opgelost gaat worden! 

Hi @nointernet, geen zorgen: we gaan ervoor zorgen dat dit voor je opgelost gaat worden en je weer gebruik kan gaan maken van het internet!

Ik heb het direct voor je uitgezocht en ik zie dat er inderdaad een ticket open staat bij onze technische afdeling. We hebben op dit moment geen monteur van KPN nodig om dit probleem op te lossen, vandaar dat er bij KPN niks bekend is. De laatste update in het ticket is van afgelopen vrijdag, hierin staat aangegeven dat voor die dag een Guidion monteur gepland stond om in de wijkkast het probleem hopelijk te verhelpen. Aangezien je nog steeds offline bent, ga ik ervan uit dat dit niet geholpen heeft. Mijn collega's van de technische afdeling zijn vandaag niet aanwezig, maar zij zullen hier morgen direct naar gaan kijken en de juiste stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit opgelost gaat worden! 

 

Zou mooi zijn, maar ik zelf heb er inmiddels geen vertrouwen meer in. Krijg ook steeds onjuiste informatie. Als ik per 3 aug. a.s. nog steeds offline ben dan beeindig ik onze overeenkomst. 

Ondertussen nog steeds geen internet of duidelijkheid wanneer het opgelost gaat worden. De medewerker vandaag was gelukkig nu wel gewoon eerlijk over de situatie. Misschien dat jullie hard je best doen, maar ik merk het niet echt. 

Misschien zou het beter zijn om klanten eerlijk te informeren dat het een aantal weken gaat duren. Dan kunnen ze iedergeval de keuze maken om op te zeggen en over te stappen. Ik heb nu zoveel onjuiste informatie gehad; ‘dat kpn klanten het zogenaamd ook hebben en overstappen geen zin heeft’ ‘jouw storing heeft hoge prioriteit omdat er nog 19 anderen zijn’ ‘Je moet bij odf zijn die onderhoud het netwerk’. 

 

Gaat er uberhaupt komende week nog een monteur komen die het kan oplossen? Als dat niet zo is kunnen we dan niet gezamelijk de overeenkomst beeindigen? Aangezien ik volgende week 30 dagen offline ben en het dan sowieso opzeg. Dan lijkt het me niet nodig om mij nog langer onnodig zonder internet te zitten. Dan kan ik deze week overstap regelen. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @nointernet, ook ik ben direct voor je gaan kijken of ik wat meer informatie kan vinden.

Ik zie dat er een monteur op 21-07 werkzaamheden zou verrichten in de wijkcentrale, hierna zijn er verder geen updates meer gekomen. Er zijn inderdaad een aantal klanten offline en daarom heeft dit hogere prioriteit. Er is vandaag uitvraag gedaan en ik ga ervan uit dat dit spoedig opgelost wordt. Ze als het verholpen is wordt er contact met je opgezocht! 

Hey @nointernet, ook ik ben direct voor je gaan kijken of ik wat meer informatie kan vinden.

Ik zie dat er een monteur op 21-07 werkzaamheden zou verrichten in de wijkcentrale, hierna zijn er verder geen updates meer gekomen. Er zijn inderdaad een aantal klanten offline en daarom heeft dit hogere prioriteit. Er is vandaag uitvraag gedaan en ik ga ervan uit dat dit spoedig opgelost wordt. Ze als het verholpen is wordt er contact met je opgezocht! 

 

Internet werkt inmiddels weer. Ga ervanuit dat er iemand langs geweest is. Hopen dat het zo blijft. 
Bedankt voor je aandacht. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @nointernet, ik ben erg blij om te horen dat je weer online bent, bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer