Beantwoord

Antwoord op gegronde klachten internet aansluiting

  • 28 September 2020
  • 30 reacties
  • 946 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Jij hebt trouwens telefonisch gezegt dat jij het niet kan oplossen en daarom iemand daar mij over zou bellen nou lig nog steeds te wachten. 

Ik denk dat er sprake is van miscommunicatie, ik werk voor Webcare en niet voor de Klantenservice. Wij hebben elkaar niet telefonisch gesproken, maar dat maakt in dit geval verder ook niet uit. Het heeft allemaal al lang genoeg geduurd, daarom nogmaals: excuses voor hoe je te woord gestaan bent.

Het bedrag dat jij gemaild krijgt, is het maandbedrag dat Ziggo normaliter kost. Ik heb ervoor gezorgd dat het volledige bedrag tot en met december vergoed wordt. Dat bedraagt in totaal € 41,50. Hier heb ik je zojuist een e-mail over gestuurd met bevestiging.

Het internetprobleem zal door de techneuten onderzocht moeten worden, hier gaan vaak dagen overheen. Ik begrijp 100% dat dit niet zo snel is als gehoopt wordt, maar ik beloof je dat mijn collega's en ik er wel echt alles aan doen om je te helpen. Zodra ik een update heb, zul je die gelijk van me ontvangen.

Reputatie 7
Badge +14

@Biggyboy  

Die €15,- is een standaard mail en hoef je uiteraard niet te betalen. 
Sterkte. Ik zou je graag beter maken, helaas gaat dit boven onze macht. 

Lees @Jason 

Ik begrijp uit notities van mijn collega's dat er afgesproken is om Ziggo Sport aan te bieden tot eind december. Ik ga dit meteen in orde maken voor je, je zult de vergoeding voor dit bedrag volgende maand of de maand daarop verrekend zien worden met het maandbedrag. Ziggo Sport is binnen een uur geactiveerd zodat je straks dit zenderpakket straks al kunt bekijken.

Reputatie 3

Jij hebt trouwens telefonisch gezegt dat jij het niet kan oplossen en daarom iemand daar mij over zou bellen nou lig nog steeds te wachten. 

Reputatie 3

Of je het meent of niet er zou iemand mij bellen om de compensatie te bespreken en ik krijg nu een mail binnen waarin staat dat ik ineens ziggo 15 euro exstra moet betalen wat zijn dat voor praktijken. Ik wil antwoorden en duidelijke ik lig gvd niet voor niks met camera bewaking of nemen jullie mijn ziekte beeld over zonder nieren leven. En er is nog steeds niks opgelost qua internet alleen maar  slechter geworden. 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Biggyboy, sorry dat je zo in de steek bent gelaten de afgelopen tijd. Omdat dit een ernstige situatie betreft, heb ik dit meteen opgepakt en doorgezet naar onze technische dienst. Zo kan er nu wel een oplossing worden gezocht door de netwerkbeheerder.

Ik begrijp uit notities van mijn collega's dat er afgesproken is om Ziggo Sport aan te bieden tot eind december. Ik ga dit meteen in orde maken voor je, je zult de vergoeding voor dit bedrag volgende maand of de maand daarop verrekend zien worden met het maandbedrag. Ziggo Sport is binnen een uur geactiveerd zodat je straks dit zenderpakket straks al kunt bekijken.

Hoe gaat het met jouw gezondheid? Wat heftig dat het AMC je continu in de gaten moet houden met camera's. Ik wil je oprecht oneindig veel sterkte toewensen in deze moeilijke periode en als er nog iets is wat ik kan doen, laat het me dan alsjeblieft weten.

Reageer