Beantwoord

Antwoord op gegronde klachten internet aansluiting

  • 28 September 2020
  • 30 reacties
  • 946 Bekeken

Reputatie 3

Er zijn nu al meer dan 6 mnd problemen met internet functie waardoor de camera's geïnstalleerd door AMC Amsterdam om mij door ziekte in het oog te houden en die vallen steeds uit door jullie sukkelige aansluiting. er is al zoveel voor gebeld door ons meer dan 14 u en steeds gereset etc en 3 x monteur gehad en er is door jullie al veel beloofd maar er wordt niks goed geregeld.ik zou vorige week terug gebeld worden om te kijken wat er verder moet gebeuren en voor compensatie maar nee hoor tot nu toe niks noppes nada. Jullie spelen schijnbaar graag met mensen levens. Wij hebben daarom vorige week besloten dat als er maandag 28 september niks horen een kort geding beginnen tegen T-Mobile dit gebeurt in samenwerking met het AMC.

BEDANKT MENSEN. 

GR MARCEL 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 28 September 2020, 15:28

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 3

Dan moeten jullie eerst respect tonen door dingen op te lossen dan krijg je respect terug maar goed er is nog steeds niks opgelost en de belofte van nu al 2 weken geleden dat kpn komt klopt niet want kpn hoofdkantoor heeft het gecheckt en er is geen aanvraag binnen gekomen. En dit 2.4 ghz is zo ingesteld door jullie monteur omdat de medische apparatuur zoals de camera alleen werken met die frequentie als het überhaupt werkt. Maar goed jullie houden mij aan het lijntje daarom is er een mail uitgegaan naar jullie hoofdkantoor met alle screen savers van deze topic. 

Gr marcel elting 

PS RESPECT IS EARNED. zoals bij ons in de motorclub

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Biggyboy,

@CrisTien is net zoals jij een klant van ons, en binnen haar mogelijkheden probeert ze iedereen het beste antwoord te geven. Hoewel het natuurlijk voor iedereen behalve voor jou als patient zelf lastig is om zich volledig in jouw situatie in te leven, vinden wij de situatie heel vervelend voor je. Ik kan je beloven dat we er echt alles aan doen, alleen dat het probleem lastig te traceren is en wij ook afhankelijk zijn van andere afdelingen.

Daarom ben ik erg blij dat ik contact heb weten te leggen met een alerte collega van de technische dienst. Op basis van wat we van KPN hebben vernomen, speelt het vermoeden dat je last had van een groter probleem, en vandaar dat wij een kleine 15 minuten geleden een aantal aanpassingen aan het modem, en de verbinding hebben gedaan. Daarnaast hebben we ook gelijk het Wifi kanaal voor je vastgezet, zodat dit ook opgelost is.

Aan onze kant ziet het er nu een stuk beter uit dan voorheen. We zijn erg benieuwd of jij dit ook zo ervaart. Ik heb vertrouwen in deze oplossing, maar anders horen wij dat heel graag en dan gaan we weer met man en macht aan de slag om een andere oplossing te vinden!

Reputatie 3

Denk je dat dit je zaak gaat helpen, overal je gal spuwen zal aan jou kant het wat verlichten maar aan de TM kant zal men denken, doe geen stap meer harder.

 

 

 

En zo Fake zijn de namen niet die ze hier gebruiken, ken er namelijk een paar persoonlijk en die namen stonden gewoon op hun ID pasje met een achternaam er achter.

 

Wil je een goede WiFi verbinding thuis zodat het AMC je in de gaten kan houden zou ik eens kijken naar geschikte routers en die brakke zooi van TM er helemaal uitgooien, is wel duidelijk dat die niet goed samenwerkt met de spullen van het AMC om jou in de gaten te houden.

 

 

 

Maar je hebt zeker gelijk hoor, ze vieren dagelijks feest als jou verbinding weer een problemen vertoond, met champagne en confetti, als ze dat gedaan hebben zijn ze weer een poosje druk om de rotzooi op te ruimen en hebben ze geen tijd om jou verbinding te optimaliseren.

 

 

 

Met andere woorden @Biggyboy , grow up, wees een vent en pak de zaken nu eens anders aan, en die dreigementen van advocaten, het AMC die een claim neerlegt en het spelen met jou leven zullen niet werken, tenminste niet op de manier die jij denkt dat het gaat werken, claimen kun je vergeten doordat de storing minimaal 12 uur moet duren op de vaste verbinding, WIFI is een extra service waar geen garantie op word gegeven, en in de voorwaarden zijn schade claims allang ingedekt voor bedrijfsmatig gebruik, zoals het AMC zou kunnen beweren.

 

Per 26-10-2020 ex-T-Mobile klant

 

Hebben we het over respect en dit mag wel van juliie kom op😂😂😂😂😂

Jij begint over respect, dus begin er eens mee zou ik zeggen, met een vinger naar een ander wijzen zijn er nog steeds 3 naar jezelf, respect  krijg je door respect te tonen zijn je eigen woorden.

En ik sta vierkant achter wat ik daar schreef, dat zielig doen en kleuterig dreigend gedrag zal je echt niet verder helpen, met feiten kom je veel verder.

Even nog een vraag, dat kort gedingwat je de 28ste zou hebben aangespannen, wat is daar van terecht gekomen.

 

PS, Vind het oprecht voor jou kl*te dat je door het ziekenhuis in de gaten gehouden moet worden, maar ze moeten wel zorgen dat alles optimaal werkt met jou verbinding, en als het zo belangrijk is zoals het is ga je niet met wifi werken maar met bekabelde verbindingen, het AMC laat dus willens en wetens jou lot van iets afhangen wat ten eerste geen fall back systeem heeft en ook nog eens van de meest storings gevoelige verbinding afhankelijk is, denk daar eens over na en spar daar eens met het AMC team over.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi all, ondanks het feit dat we dit al meermaals besproken hebben, heeft Biggyboy zich niet aan onze huisregels gehouden en is hij hierdoor jammer genoeg geband. Na het herhaaldelijk overtreden van de huisregels op de Community, konden we niet anders dan zijn account op non-actief zetten. Ik vind dit persoonlijk enorm spijtig, zeker gezien de aard van de situatie.

Een aantal van onze users werd ook in de beschuldigingen en beledigingen betrokken en dat ging definitief over de schreef. Ik hoop dat jullie begrijpen dat we op deze manier niet met elkaar willen communiceren, dat voegt verder ook niets toe aan het oplossen van de gestelde Wifiproblemen.

Nogmaals, het is zeer onfortuinlijk dat het zover heeft moeten komen, maar we willen jullie wel laten weten waarom voor een ban gekozen is. 

Voor alle duidelijkheid: in één van de vele topics waarin gereageerd is, gaven we ook al een laatste waarschuwing. 

“Zoals @Cal@CrisTien@Doornekamp33 en een aantal anderen inmiddels in alle topics waar je gereageerd hebt, hebben aangegeven, voegt het weinig toe om continu je beklag te blijven doen. We doen er oprecht alles aan om je te helpen en dat is ook precies waar deze Community voor bedoeld is. 

Dat jouw situatie verschrikkelijk is, staat buiten kijf en we zouden niets liever willen dan het voor jou zo optimaal mogelijk maken. Omdat het echter een lastig te vinden oorzaak betreft die ervoor zorgt dat de apparatuur op Wifi hapert, heeft het vinden van een oplossing veel tijd nodig. 

Wij zullen ons nooit schuilen achter onze namen, dat is ook helemaal niet de bedoeling bij een Webcare-afdeling die vanuit de waarden van een Klantenservice opereert. Op deze pagina kun je de gezichten achter de berichten zien, zo weet je ook gelijk wie wij zijn: Maak kennis met het Webcareteam van T-Mobile.

Voor een laatste keer: we snappen hoe frustrerend en ongerieflijk het is dat jouw Wifi nog steeds niet op het gewenste niveau gebracht is, maar geef ons alsjeblieft wel de kans het op te lossen. Je spreekt in je eigen topic over het woord “respect”, ik wil je vragen om dat ook naar ons toe te uiten. We zijn allemaal verschillende keren voor je in de bres gesprongen, hebben jouw situatie meermaals met voorrang behandeld omdat het een delicate kwestie betreft en zijn je tegemoet gekomen door bijvoorbeeld Ziggo Sport Totaal gratis aan te bieden tot met het einde van het jaar. 

Ik wens je oprecht veel kracht toe en hoop dat we er samen uitkomen, maar probeer je alsjeblieft aan de huisregels te houden. Alvast bedankt voor je begrip!”

Reageer