Beantwoord

automatisering storingsmeldingen

  • 19 February 2024
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 3

Het is weer eens zover - een grote storing in o.a. Amsterdam. Deze is in eerste instantie alleen te vinden op allestoringen.nl en niet op Odido. Volgens Odido moet eerst de stroom van het glasvezelmodem en de mediaconverter af, wat ik braaf doe. Zonder positief resultaat.

Geen wonder, want de storing zit niet bij mij. Wat ik bizar vind is dat we anno 2024 afhankelijk zijn van meldingen van klanten om dit soort massale storingen te melden. 

Hoe moeilijk kan het zijn om infrastructuur te plaatsen zodat via een polling mechanisme kan worden vastgesteld dat er een storing is?

Dit zou tienduizenden mensen veel stress en tijd schelen. 

Denk er eens over na.

icon

Beste antwoord door Cristien 19 February 2024, 11:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@sandokanhello Odido heeft dit wel gemeld. hopelijk is het snel opgelost.
 

 

Reputatie 3

@sandokanhello Odido heeft dit wel gemeld. hopelijk is het snel opgelost.
 

Ik schrijf ook "in eerste instantie". Maar dat is niet het punt dat ik maak. Ik vind dat Odido zelf de kwaliteit van de verbinding in de gaten zou moeten houden en de klant bij wijze van spreken vóór zou moeten zijn. Dat scheelt niet alleen stress maar maakt het ook voor Odido makkelijker om de oorzaak te achterhalen.