Hallo T-Mobile Thuis community,
Ik was 2 maanden lang ook klant van T-Mobile Thuis en het viel me op dat ik nooit de overeengekomen downloadsnelheid behaalde. In mijn geval was dat zou dat zo'n 89MBit zijn, maar in de praktijk was dit gemiddeld 15Mbit. Een groot verschil.
Wekenlang heb ik geduldig en soms ongeduldig gecorrespondeerd met T-Mobile Thuis, zowel per telefoon, als hier, inclusief een aantal dwaalsporen (het modem zelf, 5ghz kanaal, KPN, Guidion, Bridge Tap, storing) maar eindstand bleek dat de maximumsnelheid op mijn adres simpelweg naar beneden was aangepast sinds ik mijn contract had afgesloten. Hier heb ik zelf achter moeten komen!
Dus hier volgt mijn tip: check bij snelheidsproblemen als eerst of T-Mobile je maximumsnelheid op je adres nog wel aanbiedt.
https://www.t-mobile.nl/thuis/shop/product/internet?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=12&pr=DKU01,IDF01
Als dat niet zo is heb je een goede reden om je contract te ontbinden
Dat heb ik inmiddels gedaan! Op naar een andere provider