Beantwoord

Call of Duty foutcode update

  • 6 March 2024
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Goedendag,

 

Zou ik ook de nieuwe firmware kunnen ontvangen op mijn modem omdat het anders helaas niet mogelijk is voor mij om te spelen net als vele anderen?

Daarbuiten is het onmogelijk om online te gamen op wifi, omdat deze op de paar minuten een paar milliseconden wegvalt (packet loss). Zouden jullie hier ook naar kunnen kijken?

 

Bedankt.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 7 March 2024, 14:00

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @H Cercevik, welkom op onze Community!

Zeker weten, ik heb je meteen op de lijst gezet zodat de firmware spoedig geupgraded wordt. Tijdens het updaten zal het internet ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna moet je gewoon weer normaal kunnen gamen. 

Helaas vandaag om 9 uur onze internet weer helemaal weg vanaf de converter. Lampje rood. Zo als laatst 2x gebeurd ik denk weer iemand kabel uitgetrokken in de centrale kast want dit is 3x het zelfde, dus elke maand een keer en elke keer 2 weken geen internet. Sorry maar dat is waarheid.

Goedenmiddag,

 

Zelfde probleem met call of duty.

Net overgestapt naar Odido maar zie het graag verholpen met de firmware update.

 

Mvg Hein

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @H Cercevik, goed dat je dit aan de kaak stelt, ik zie je graag snel weer zorgeloos genieten! Wij probeerden de firmware van je modem te updaten maar omdat je modem helemaal offline is lukt het ons niet om de update door te krijgen. Wij wagen snel weer een tweede poging, hiermee hopen wij je verbinding weer helemaal te herstellen!

 

Hi @Blinky, dat ga ik zeker voor je regelen! Ik hoop het vandaag nog voor je rond te krijgen, anders zal je de update na het weekend ontvangen. Dit komt helemaal goed, ik ga hier voor je achteraan! 😄

Hallo ik heb dezelfde probleem zou het kunnen opgelost worden ? 
 

mvg

Reputatie 7
Badge +4

Dat kan zeker opgelost worden, ik ga het voor je regelen @Vesse! Ik zorg dat je op de lijst komt voor een firmware update en deze wordt in de komende dagen naar je modem gezonden.

Dit komt snel goed, ik zie je graag snel weer genieten van Call of Duty! 😃 

Reageer