Beantwoord

COD start niet op sinds overstao op Odido

  • 26 February 2024
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Sinds vrijdag krijgen we signaal van Odido.Donderdag met KPN nog kunnen gamen. Vandaag wil ik COD opstarten op de PC maar server is de hele tijd disconected. Wat is het probleem? Ik lees ergens iets over een update

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 27 February 2024, 13:17

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Paul89, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Tijdens de update valt het internet een minuutje of drie weg, daarna moet je weer normaal kunnen gamen. 

Hi @Paul89, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Tijdens de update valt het internet een minuutje of drie weg, daarna moet je weer normaal kunnen gamen. 

Top bedankt! even een ander vraagje. Ik krijg de Nat type maar niet op open met de t-56.  Heb de poorttriggering ingevuld upnp ingeschakeld. Ik probeer eerst bij Call of Duty dit zo te krijgen op de PC maar niks werkt. IS dit ook een bekend probleem?

Reputatie 7
Badge +9

Nee dat is geen bekend probleem @Paul89. Ik krijg zelf op mijn PS5 niet beter dan NAT-type 2. Je zou de firewall kunnen uitschakelen maar dat raad ik niet aan. Het enige waar ik aan kan denken zijn inderdaad de poorten open zetten op het modem. 

Is het normaal dat het hele netwerk van de zeik is sinds de update? Ik zie poorttriggering niet meer, Ik zie de Zyxel ap's  niet meer. Alles lijkt alsof het rechtstreeks  met de modem verbonden is.  En al mijn port forwardings zijn weg. 

Reputatie 6
Badge +2

Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen en @Tommie van Odido is niet aanwezig vandaag. @Waqqas @louisL Ervaren jullie dit ook zo of weten jullie hier meer van?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Paul89 

Als je bijvoorbeeld een mobiele hotspot gebruikt krijg je dan de Nat type wel op open?

Is je PlayStation verder bekabeld verbonden of via de WiFi?

Goedemiddag @Tommie van Odido @Teresa van Odido sinds gister hebben we odido maar krijg nu met het opstarten van COD de storing HUENEME-NEGEV . Woensdag nog bij ziggo en was er niks aan de hand . Odido gebeld en die stuurde mij naar dit forum dat jullie daar iets aankunnen doen . 

Goedemiddag @Tommie van Odido @Teresa van Odido  kunnen jullie mijn modem ook kunnen updaten? Ik ervaar hetzelfde hinderlijke probleem en krijg ook de melding (HUENEME - NEGEV) op mijn Playstation 5 bij het spelen van MW3. 

Reageer