Beantwoord

dchp server

  • 18 August 2020
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Tot op gisteravond gewoon internet en tv. Na stroomuitval geeft modem aan DCHP server werkt niet, neem contact op met ISP. Ik gebruik als modem een ASUS GT-AC5300...nu heb ik Asus klantenservice gesproken, alle instellingen zijn gelijk gebleven en heb diverse modems geprobeerd. Allemaal geven ze dezelfde foutmelding. Modems bij de buren geprobeerd en werkt allemaal prima. Kan er iets zitten bij de DCHP server van Tmobile?

icon

Beste antwoord door Pieter_B 18 August 2020, 11:19

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Matravaille 

Welke T-Mobile modem heb je? Zou je deze eens willen aansluiten en een fabrieksreset geven door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Laat ook eens de mediaconverter voor een minuut ongeveer van het stroom.

Hoi, De modem tmobile is 2 jaar geleden kapot gegaan. Sindsdien werk ik met de Asus modem zonder problemen. Deze heb ik gereset, stroom er afgehaald etc. Maar modem krijgt geen signal van dchp server.

Reputatie 7
Badge +15

@Matravaille 

Niet zo slim dat je hem niet hebt laten vervangen. Het T-Mobile modem heb je meestal nodig als er problemen zijn met de verbinding.

Hopelijk kan een moderator je verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Matravaille 

Als je inlogt op je router, staat er dan wel een IP vermeld onder de tab ‘Networkmap’?

Als daar geen IP adres staat, heb je externe problemen .. TMT netwerk deelt via zijn DHCP geen IP uit aan je.

Reageer