Beantwoord

defect modem

  • 8 October 2019
  • 2 reacties
  • 223 Bekeken

Ben al meer dan een week bezig om internet weekend te krijgen. Nu is het zover dat het modem niet meer aangaat . Gebeld met klantenservice , ze kunnen geen modem opsturen er moet iemand langskomen kan wel 14 dagen duren. Gevraagd om door te verbinden om een klacht in te dienen toen eerst de verbinding verbroken.geen oplossing dus e geen mogelijkheid om een klacht in te dienen.
icon

Beste antwoord door Brian 8 October 2019, 17:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi @PietvanDijk,

Ik heb zojuist navraag voor je gedaan. Jammer dat de verbinding met de klantenservice telefonisch verbroken werd. Dat lijkt me zeker niet de bedoeling. Een van de webcare medewerkers zal spoedig reageren op dit topic. Nog even geduld..
Reputatie 7
Hi @PietvanDijk, ik heb zojuist een opdracht voor een monteur uitgezet en je ontvangt een sms/e-mail zodat je direct een afspraak kan maken. We gaan voor je aan de slag!

Reageer