Beantwoord

dratek vigor 2132 oud

  • 23 February 2023
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Goedenavond, heb nog steeds de draytek vigor 2132 die is wel aan vervanging toe omdat er geen updates meer voor zijn en daar de veiligheid toch ook wel belangrijk is tegenwoordig.

En de modem kan ook af en toe niet meer mee, en hij hapert af en toe heb ik het idee.

 

mvg R van Seventer

 

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 23 February 2023, 22:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hallo ronald42,

De Draytek modems zijn inderdaad aan vervanging toe. Wacht even op reactie van een moderator zij kunnen dit in gang zetten.

Je zal dan een Zyxel modem krijgen die ook 5 Ghz WiFi heeft. De nieuwe modem gaat samen met een aparte glasvezel converter, dit zal wel door een monteur geïnstalleerd moeten worden.

Mvg. Marcel

@ronald42 

Deze zal waarschijnlijk vervangen worden.

Wacht even tot iemand van T-mobile het hier op pakt.

Zie ook dit topic.

 

Hallo,

Ook ik heb nog een  Draytek vigor 2132F met de laatste update van april 2017.

Hij hapert af en toe. Kan deze vervangen worden?

MVG,

Jason Rook

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Ook ik heb nog een  Draytek vigor 2132F met de laatste update van april 2017.

Hij hapert af en toe. Kan deze vervangen worden?

MVG,

Jason Rook

Hi Jason, 

 

Ik heb de wissel in orde gemaak voor je. De draytek is inderdaad al aan vervanging toe ;). 

Bij het nieuwe modem moet ook een mediaconverter worden geinstalleerd. Hiervoor kan je een afspraak maken met de monteur via de link die je krijgt per mail/sms.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @ronald42

Als je je klantnummer in je profiel zet. Kan ik het voor jou ook in orde maken natuurlijk :) 

Hi @ronald42

Als je je klantnummer in je profiel zet. Kan ik het voor jou ook in orde maken natuurlijk :) 

 

Ik zie dat je mijn klantnummer ondertussen al had gevonden. Tevens bevestigingsmail ontvangen dat de vervangende apparatuur al onderweg is. Wat een ongelooflijke snelle service zeg, super bedankt.!!!

Reageer