Beantwoord

DSL verbinding blijft wegvallen

  • 14 March 2018
  • 29 reacties
  • 1903 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Hi Brian,

Ik heb geen eigen router of chromecast in gebruik.

Mvg.
Reputatie 7
Hi fruithapje, ik kijk graag hoe we dit op kunnen lossen! Maak je toevallig gebruik van externe apparatuur zoals een eigen router of Chromecast? Deze kunnen er soms voor zorgen dat de verbinding wegvalt. Zo ja zou je het eens willen testen zonder deze apparaten? Ik hoor het graag!
Hoi Sterre,

Na de reset zaterdag heb ik geen last gehad van het wegvallen tot vandaag. Na het veranderen van het wifi wachtwoord vandaag begon het wegvallen weer met regelmaat. Dit staat ook in lijn met eerdere ondervindingen waarbij interactie met het modem gelijk gaat met zeer onstabiel internet.

Mvg.
Reputatie 7
Hi fruithapje!

Wat een lekkere naam heb jij 😃. Ik krijg meteen zin in m'n portie fruit van vandaag. Ik ga je op weg helpen met je wegvallende internetverbinding. Bedankt voor je uitgebreide omschrijving en de afbeelding! Ik heb jouw modem op afstand een fabrieksreset gegeven. Kun je nu 3 dagen testen of dit verschil heeft gemaakt? Meld mij dit. Mocht het geen verschil maken, kan ik jouw situatie hoogstwaarschijnlijk voorleggen aan onze technische dienst om verder te onderzoeken. Op naar de oplossing!

Reageer