Beantwoord

DSL verbinding valt weg



Toon eerste reactie

29 reacties

Reputatie 7

Hi @Arjen de groot, hartstikke goed dat je hierop terugkomt! Ik ben het volledig met je eens dat er genoeg geprobeerd is om het probleem te tackelen. Zojuist heb ik Guidion dan ook aangestuurd. Binnen enkele minuten kun je een sms/e-mail verwachten met daarin onze afspraaktool. Ik hoop dat er heel snel een plekje vrij is in hun agenda. Laat jij hier na afloop van het monteursbezoek weten of je weer geheel probleemvrij bent? 💪

Reputatie 7

Helemaal super @Arjen de groot! Fijn dat je ons hier op de hoogte houdt. 

Reputatie 7

Hi @Arjen de groot, helemaal top dat je dit zo snel kon aanvullen! Heel goed om te weten dat je ook problemen met tv ervaart, want ook dat hoort perfect bij jou te werken. Heb je al kunnen uitproberen of een andere UTP-kabel het issue oplost? Als dat niet de oplossing is, dan wil ik je enkel nog vragen om het modem een fabrieksreset te geven in plaats van een gewone reset. Dit doe je als volgt:

  1. Druk met een tandenstoker of paperclip het factory reset knopje 10 seconden in.
  2. Houd deze ingedrukt totdat alle lampjes, behalve het powerlampje uit gaan.
  3. Laat de factory reset na tien seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
  4. Check of je modem weer diensten heeft, dit kan 3 minuten duren. Na een reset naar fabrieksinstellingen ben je je wifi instellingen (naam van het wifi netwerk en wachtwoord) kwijt. Op een sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je kunt inloggen.

Als jij deze opties zonder resultaat hebt uitgevoerd, dan ga ik onze monteursservice voor je aansturen! 💪

Reputatie 7
Hey @viacheslav,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Vervolgens werd er een fabrieksreset uitgevoerd op je modem en werd je aangeraden om dit een paar dagen te testen. Heeft dat geholpen? Zo niet, dan wil ik hier graag mee aan de slag gaan!

Reageer