E-mail filters instellen.



Toon eerste reactie

31 reacties

Reputatie 4

Er wordt op het Thunderbird forum niet op mijn post gereageerd.:frowning2:

Reputatie 4

Met versie 78.0 heb ik deze melding niet meer:

Maar klik ik op de map ongewenst dan krijg ik een spinner die niet stopt.

Het probleem is random dan wel dan niet.

Reputatie 7
Badge +16

Er wordt op het Thunderbird forum niet op mijn post gereageerd.:frowning2:

Hoi @Erwin05, jeetje dat is niet fijn! Kun je wellicht een privébericht sturen naar één van de moderators (als je topic/vraag niet opgepakt wordt, kan daar best een uitzondering voor gemaakt worden)? 

Wel goed nieuws dat je de foutmelding met aanmelden niet langer krijgt, nu nog uitvogelen waarom de spinner blijft doorgaan. Het is inderdaad een issue dat willekeurig opduikt! Ik hoop oprecht dat je toch een antwoord kunt vinden op hun Community! 

Reputatie 4

Heb net geüpdatet naar versie 78.1.0 en heb even snel alles getest en er was geen traagheid meer op de mappen.

Reputatie 7

Hi @Erwin05, het updaten naar de laatste versie van Thunderbird bleek dus de oplossing? Fijn dat je een oplossing hebt gevonden! :slight_smile:  

Reputatie 4

Hi Brian, Toen ik het probleem op het Thunderbird forum geplaatst had, waar ik dus geen reactie op kreeg kwamen er in Thunderbird wel verbeteringen, Thunderbird is nog steeds wel iets traag, andere mail programma’s zijn sneller bv windows mail en op mijn mobile telefoon met android 10 gebruik ik Blue mail en is ook snel.

Thunderbird versie 78 is nog in Beta, dus misschien gaat er nog iets veranderen.

 

Reageer