Beantwoord

Eigen website onbereikbaar...

  • 6 October 2020
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb 2 weken geleden bij mijn vaste webhoster Leaseweb een nieuwe site aangemaakt.

Alles werkte prima, site was bereikbaar, via plesk kwam ik er bij en ftp werkte.

De dagen daarna ben ik bezig geweest met uploaden en had ik per abuis een essentieel regeltje uit m’n .htaccess verwijderd.

Bij het uploaden kreeg ik meerdere keren meldingen van 429 Too Many Requests, waarschijnlijk omdat ik te grote fotobestanden uploadde en de tool op de server tegelijkertijd bij het omzetten van resolutie en aanmaken van thumbnails teveel data genereerde oid.

De .htaccess is ondertussen alweer dagen in orde, de server is weer zo kaal als deze werd opgeleverd

Desondanks kom ik sindsdien niet meer vanuit huis op mijn site, plesk is ontoegankelijk en ftp doet ook niks meer...allemaal server timeouts. 

Via VPN, via mobiele data, vanaf m’n werk, bij vrienden en familie kom ik er wel gewoon op.

Ik heb al uitgebreid contact gehad met m’n hoster, die zeggen geen oorzaak te kunnen vinden.

Ik heb m’n router/modem en factory reset gegeven.

Is m’n thuis-ipadres, m’n server ipadres of domeinnaam geblacklist bij T-Mobilethuis?
Hoe kan dit, graag fixen aub?

 

M’n hoster is dus Leaseweb.
De site is jpics.nl

 

icon

Beste antwoord door JustusvdhH 7 October 2020, 12:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JustusvdhH 

Jpics.nl is hier wel benaderbaar via T-Mobile WiFi dus bij T-Mobile zelf is de server niet geblokkeerd volgens mij.

Hier heb je een handige tool om te kijken of je IP ergens blacklisted staat.

Blacklist check

Nee, helaas geen blacklisting kunnen constateren, zowel eigen ip als server ip….:thinking:

Oorzaak gevonden.

Bleek toch ergens bij m’n hoster geblacklist te zin omdat ik te veel traffic had gegenereerd..
Tevens was er een error in hun firewall.

Reageer