Beantwoord

Er komen geen e-mails binnen op mijn Pc en lap-top


Besten, 

Tot en met woensdag ontving ik in outlook de emails van t-mobile. Daarna niet meer. Ik kwam daar donderdag achter.

Mijn vrouw heeft een eigen emailadres bij T-Mobile. Een mail via haar naar mijn emailadres kwam bij haar terug met de term ‘Quota exceeded’; mailbox vol dus. In outlook gekeken en daar bleek zowel de in- als out-box samen 120 mb te zijn. Ingelogd op web mail (gebruik ik nooit want alles gaat bij mijn via outlook) en deze gaf inderdaad aan dat de box vol zat. De grootte bekeken en inderdaad ook daar circa 120 MB.. Maar links onderaan stond dat de box 100% vol was. Klantenservice begrijpt het ook niet. Er is gisteren een ticket voor de backoffice aangemaakt. Kennelijk gaat dit nu heel lang duren, want T-Mobile heeft geen ‘brandweer backoffice’,(direct aan het werk als er een probleem is.  Ik heb overigens alle serverinstellingen 2x gecheckt en die zijn goed.

Heeft een van jullie een oplossing?

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 April 2020, 22:16

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 7

Hi @ABC12345, super dat jij in dit topic van jou laat horen! Ik wil dit zo snel mogelijk voor je oplossen en dien dan ook graag een verzoek in voor onze technische dienst. Voordat ik dit doe, heb ik nog een paar vragen voor je. Mails versturen en ontvangen, kan alleen als er genoeg ruimte in de mailbox is. Kan je checken of er nog voldoende ruimte vrij is? Dan weten wij zeker dat dit niet de boosdoener is. Zou jij mij daarnaast een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin het e-mailadres die jij gebruikt? Tot slot zou ik nog willen weten of jij dit mailaccount ook ergens anders hebt ingesteld (bijvoorbeeld op meerdere apparaten of mailboxen)? Als jij hierop terug kan komen, dan help ik jou met alle liefde verder om dit te fixen! 😁

Super dat jij dit topic zo snel aan het andere topic hebt gelinkt @Gerrit078, dankjewel! 😊

Reputatie 2

Hi Lisa, Thanks, ik krijg wel mails, inbox is 49% vol, dus genoeg ruimte. Maar er is een probleem: server, Laden en Laden en meestal lukt het niet, mislukt/ of alleen zien en zodra je de mail open maakt dan alles verdwijnt/ of loopt weer vast enz. Enz 

Ik ga je een e-mail sturen.

Nogmaals dank.

Reputatie 7

Hi @ABC12345, helemaal top dat jij dit hier hebt aangevuld! Zojuist heb ik jou ook in een privébericht laten weten dat ik hiervoor een verzoek heb ingediend bij de technische dienst. De komende tijd ga ik het onderzoek in de gaten houden en ik houd je hier dan ook op de hoogte. Ik hoop dat ik snel de uitkomst met je kan delen! 🎈

 

Reputatie 2

Ontzettend bedankt!🙏

Reputatie 7

Hi @ABC12345, ik heb heel goed nieuws! Het issue is sinds eergisteren verholpen, heb ik zojuist doorgekregen van één van mijn collega's van de technische dienst. Kan jij aangeven of alles inderdaad weer perfect bij jou werkt? Ik hoop het ontzettend! 😁

Reageer